וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "האיבודים נבעו מרצון יתר למסור"

איתן נוח

5.10.2009 / 23:21

פיני גרשון לא התרגש מהדקות החלשות של מכבי תל אביב בניצחון על אשקלון. פניני: "ברור שאנחנו צריכים לשחק יותר טוב"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב גברה הערב (שני) על עירוני אשקלון 80:101 ברבע גמר גביע ווינר במשחקה הרשמי הראשון העונה, אך למרות התוצאה הסופית נתנו הצהובים לפיני גרשון לא מעט סיבות לדאגה לקראת פתיחת עונת היורוליג בשבוע הבא. האלופה הוליכה בבטחה 19:31 בסיום הרבע הראשון אך נעלמה ברבע השני בו חזרה אשקלון לשוויון 47:47 במחצית. בהמשך הוליכו רביב לימונד ואלן אנדרסון את מכבי תל אביב לניצחון שאף הפך לקל בסיום, אך לא הסתיר את הבעיות של הסגל המתגבש לאיטו.

גרשון אמר בסיום: "מלבד בחמש הדקות ברבע השני המשחק היה תלוי בנו. צריך לראות את חלק מאיבודי הכדור במחצית הראשונה שהם היו חלק מרצון יתר של השחקנים למסור, ואני לא כל כך אוהב את זה. במחצית הראשונה עשינו כמה שגיאות וההגנה שלנו לא עבדה כמו שצריך".

על מצב ההכנה של קבוצתו לקראת העונה, שתימשך בשבוע הבא עם משחק אימון ראשון ביד אליהו מול פאנליניוס היוונית אחריו תקיים ביום שני את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה אמר גרשון: "שלושת המשחקים האלה בגביע ווינר יום אחרי יום לא כל כך מתאימים להכנות שלנו, אבל ננסה בשני המשחקים הבאים לחלק דקות, וביום ראשון נגד פאנליניוס ביד אליהו לעשות מה שצריך כדי להתרגל למגרש ולעשות את מה שצריך כדי להגיע ללובליאנה מוכנים, ואחר כך נחזור לתקופת ההכנה גם מול הניקס ומול הקליפרס".

גיא פניני, שהיה מהטובים במכבי תל אביב עם 11 נקודות למרות שספג מבול של קללות ושריקות בוז מהקהל הירושלמי במלחה, אמר: "אנחנו מרגישים טוב אחרי המחנה ומשחקי האימון. אני מקווה שנמשיך לשחק טוב ולנצח. ברור שאנחנו צריכים לשחק יותר טוב בשלב זה של העונה, אנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק, עדיין קבוצה חדשה ואנחנו עדיין מנסים להתרגל להרכבים שונים". על היחס של הקהל אמר פניני: "הקריאות הן לגיטימיות הייתה לי באמת תקופה יפה, ממשיכים הלאה ופותחים דף חדש. אני מבין את הקריאות האלה. חשוב להישאר מרוכז במשחק".

בית הלחמי: "זה לא ההפרש האמיתי של המשחק"

המאמן המפסיד, אריאל בית הלחמי, התנחם בדקות הטובות של קבוצתו שהראתה ניצוצות של קבוצה שתוכל להתמודד בצמרת העונה. "אני חושב שבשלב כזה של השנה הדברים האלה עם טבעיים", הוא אמר לאחר המשחק. "בסך הכול אנחנו לא עובדים מספיק זמן בשביל שלא יהיו כאלה הבדלים, בסופו של דבר היו הרבה דקות טובות לצד דקות לא טובות. ההפרש בסוף לא היה ההפרש האמיתי של המשחק. אנחנו צריכים לעבור על מה שלא עשינו טוב ולתקן. אנחנו רק בתחילת הדרך".

"הליגה העונה היא מאוד שווה", המשיך בית הלחמי. "אני לא רואה קבוצה חוץ ממכבי שהיא בכמה רמות מעל הליגה. אני חושב שאנחנו לא יכולים להצהיר על כלום. הספסל שלנו ביחס לשאר הקבוצות בליגה הוא לא רע, אמרנו בתחילת הדרך שטולברט יעלה מהספסל, ואנחנו בחיפושים אחרי עוד גארד זר, אנחנו לא בלחץ בנושא".

מורן רוט, שקלע 15 נקודות, הוסיף: "נגד מכבי אי אפשר לשחק מחצית אחת. הם משחקים בקצב מהיר מאוד, היינו צריכים להתאים את עצמנו אליהם. נלחמנו במהלך החצי הראשון, כי זה בקלות יכול היה להסתיים בחצי הראשון. אני בטוח שנלמד מזה ואתם תראו את אשקלון השנה קבוצה רצה ואטרקטיבית. היו לנו דקות טובות שהיה כיף לראות אותנו. לא אהבתי שוויתרנו בקלות. המטרה שלנו היא קודם כל להנות ואני בטוח שאחרי זה יבואו ניצחונות ואחרי זה אפשר לדבר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully