וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה רחוק מאיך שאני רוצה שניראה"

איתן נוח

5.10.2009 / 20:05

מאמן גלבוע/גליל לא היה מרוצה, למרות הניצחון על בני השרון והעלייה לחצי גמר גביע ווינר. שמיר: "הייתה אדישות לא מובנת"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל גלבוע/גליל עליון פילסה לעצמה הערב (שני) די בקלות את הדרך לחצי גמר גביע ווינר, כשגברה על בני השרון המתחדשת 62:77 במלחה. האדומים היו טובים יותר מהרגע הראשון, יצרו לעצמם פער מבטיח ובסוף הרבע השלישי כבר ביססו את הניצחון. בריאן רנדל הוביל את קלעי הגליל עם 13 נקודות, כשגם הנבחן היווני-יהודי מריוס מטלון היה טוב, ובקבוצה ממשיכים לנסות ולסדר את עניין אזרחותו.

פארגו: "שמרנו על אינטנסיביות"

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, לא היה מרוצה מצורת המשחק של קבוצתו: "אני לא חושב ששיחקנו טוב היום. כמובן שאנחנו לא בשיא הכושר, וזה רחוק מאוד מאיך שאני רוצה שניראה, אבל בשביל זה יש משחקי אימון, והיה חשוב לנו לנצח היום. מעבר לזה אין יותר מדי דברים טובים שאני לוקח מהמשחק הזה. זה לא משנה לנו אם נפגוש את מכבי תל אביב או את אשקלון, מה שחשוב זה שנוציא דברים טובים מהמשחקים הבאים".

הגארד ג'רמי פארגו, שהיה אחראי לפתיחה הטובה, אמר: "באנו לשחק חזק ולשחק ביחד כקבוצה. זה לא היה משחק קל כל כך. היה משחק תחרותי עד לשלבים מאוחרים של המחצית השנייה. היינו צריכים לשמור על אינטנסיביות לאורך המשחק וכך עשינו".

המאמן המפסיד, דן שמיר: "יש עוד הרבה עבודה, אבל ברור שבתחילת השנה חלק מהדברים לא עובדים. היום היה חסר לנו אופי שצריך שיהיה לנו. הייתה קצת אדישות על המגרש וזה לא צריך להיות. נדבר על זה. קבוצה צריכה להיראות קצת יותר מלאת חיים. אני מאוד מאמין בארז כץ כשחקן, תענוג לעבוד איתו, אבל היום הוא התחיל עם כמה איבודים וכשהיינו במינוס עשר ברבע השלישי לא ראיתי טעם להחזיר אותו".

ארז כץ: "אני חושב שלא הופענו היום עם היכולת שהצגנו בחלק ממשחקי האימון, ולא הצגנו את מה שאנחנו עושים באימונים. צריך לזכור שלמרות שזה טורניר מאורגן וחשוב, זה עדיין משחק הכנה בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully