וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק ההכרעה ישודר ב-ESPN

5.10.2009 / 15:31

הרשת תעביר את ההתמודדות בין מינסוטה לדטרויט, שתחל ביום שלישי ב-23:07. מסתמנות הרוטציות לפלייאוף, שייפתח ברביעי

ערוץ ESPN יעביר מחר (שלישי) את משחק המיני פלייאוף בין מינסוטה טווינס לדטרויט טייגרס, התמודדות שתחל ב-23:07 ותקבע את זהות העולה השמינית לפלייאוף ה-MLB. שתי הקבוצות סיימו במאזן זהה של 86 ניצחונות ו-76 הפסדים, וב-MLB שוברי השיוויון תופסים רק לגבי קרבות מיקום במידה ששתי הקבוצות עלו לפלייאוף. אם לשתיים יש מאזן זהה, אבל רק כרטיס אחד נותר, הן צריכות לשחק במיני-פלייאוף, מה שקרה גם העונה.

המפגש יתקיים ב"מטרודום", אולמה הביתי של מינסוטה שהוא גם אולמה של קבוצת הפוטבול של הווייקינגס. בגלל המפגש עם גרין ביי במשחק ה"מאנדיי נייט" הלילה, הוזזה התמודדות הבייסבול ומשחק ההכרעה יתקיים רק ביום שלישי, יממה לפני פתיחת הפלייאוף. "הנה משחק 163", אמר ג'ייסון קובל ממינסוטה, "היינו כבר בסרט הזה, נקווה שהפעם התוצאה תהיה שונה". קובל התכוון לשנה שעברה, שבה לשיקגו וייט סוקס היה משחק חסר והיא השלימה אותו לאחר תום העונה הרגילה, ניצחה את דטרויט ועלתה על חשבון הטווינס. המגיש הפותח של מינסוטה יהיה סקוט בייקר, ובדטרויט יפתח הרוקי ריק פורסלו.

בינתיים, מסתמנות הרוטציות לסדרת הפלייאוף הראשונה. נראה כי היאנקיז ישתמשו בשלושה מגישים - סי.סי. סבאת'יה, איי ג'יי בארנט ואנדי פטיט. בוסטון תתמודד עם לוס אנג'לס איינג'לס וצפויה ללכת על שלושה משלה - ג'ון לסטר, ג'וש בקט וקליי בוכהולץ. האיינג'לס מתכננים על ארבעה פותחים - ג'ון לאקי, ג'רד וויבר, סקוט קאזמיר וג'ו סונדרס.

ב-NL, צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, לא מסגיר את הרוטציה, אך נראה שיפתח עם קול המלס, קליף לי, פדרו מרטינז וג'יי איי האפ. יריבת הפיליז היא קולורדו, שתעלה עם אובלדו חימנז וארון קוק בשלב ראשון. חורחה דה לה רוסה, שנפצע במפשעה בשבת, עדיין בספק. סט. לואיס תעלה מול הדודג'רס עם כריס קרפנטר, אדם ויינרייט, ג'ואל פיניירו ואולי ג'ון סמולץ או קייל לוהש, אם הסיטואציה תאפשר. יריבת הקרדינלס, לוס אנג'לס דודג'רס, תפתח עם רנדי וולף, קלייטון קרשאו ו-ויסנטה פאדייה או ג'ון גארלנד. בשלב זה צ'אד בילינגסלי הפצוע לא נכלל, אולם ג'ו טורה ישמח לקבלו במידה שיהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully