וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות הגיש כתב אישום נגד הפועל פ"ת

5.10.2009 / 13:17

המלאבסים יועמדו לדין באשמת התנהגות בלתי ספורטיבית והולמת . דני לוי: "ההתאחדות מתפרנסת מהקנסות של הקבוצות"

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להגיש היום (שני) כתב אישום כנגד הפועל פתח תקוה באשמת התנהגות בלתי ספורטיבית בנסיבות מחמירות, התנהגות בלתי הולמת ואי קיום חובות הקבוצה הביתית. הסעיף האחרון, על פי כתב האישום, מסתמך על כך שלא נכחו מביאי כדורים במגרש וכתב האישום בכללו מסתמך על האירועים במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה, במהלכו טען השופט זיו אדלר כי אנשי הפועל פתח תקוה הקניטו אותו ואילו חבר ההנהלה דני לוי שלא מופיע בטופס המשחק התבטא כנגדו ואיים להגיש תלונה במשטרה. נגד דני לוי לא הוגש כתב אישום לאור סיבה זו. ביום רביעי יגיעו אנשי הפועל פתח תקוה לבית הדין על מנת להגיש כתב הגנה.

"כתב האישום לא מעניין אותי", אמר דני לוי בתגובה. "זה לא משנה מה טוענים בהתאחדות לכדורגל ומה תטען הקבוצה ביום רביעי, מקום המדינה אף אחד לא יצא בבית הדין זכאי. הכל שם ידוע מראש. ההתאחדות מתפרנסת מהקנסות שסופגות הקבוצות".

אבן עזרא הגיש כתב אישום כנגד דני ניראון בגין העלבת שופט המשחק. נגד עוזרו, שאול דה צ'וקרל, הוגש כתב אישום באשמת התנהגות בלתי הולמת. כעת עשויה הפועל פתח תקוה לקבל על עצמה עונש שיכלול הרחקה של שני המאמנים, וזה אומר ששביט אלימלך עשוי לעמוד על הקווים במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully