וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "ברגע שהניצחון הראשון יגיע, הכל יתחבר"

דור בלך

5.10.2009 / 12:54

קשר נתניה לא מתרגש על אף התבוסה להפועל ת"א. הקבוצה תתאמן בקיסריה ובווינגייט. בן הרוש וסמיה חוזרים לסגל של עטר

לאחר שירדו למקום האחרון בליגה ויצאו היום (שני) לפגרת הנבחרת, ייאלצו במכבי נתניה לנדוד בשלושת השבועות הקרובים כדי להתאמן בקיסריה ובווינגייט, עקב שזרוע החורף שעובר המגרש בקופסא. היום זכו השחקנים ליום מנוחה ומחר ישובו לאימונים. עמרי בן הרוש ומעוז סמיה, ששוחררו על ידי נתי עזריה, שבו לאימוני הקבוצה ויהיו חלק ממנה עד ינואר לפחות.

בנתניה דווקא לא נלחצו מהירידה למקום האחרון בטבלה, וציינו כי רואים שיפור ניכר בצורת המשחק מאז שראובן עטר הגיע. "הפועל תל אביב לא בליגה שלנו", הסבירו בנתניה. "את הנקודות חשוב שניקח נגד קבוצות התחתית".

גם עטר, שסיים בשלוש השנים האחרונות פעמיים במקום השני ופעם אחת זכה בגביע, מבין את הסטטוס החדש. "המאבקים שלנו הם להישאר בליגה. ידעתי שאנחנו קבוצת תחתית כשחתמתי בקבוצה. הפועל קבוצה הרבה יותר איכותית ועם יתרונות ברורים, אבל בכל זאת לא ציפתי להפסד כזה. יש לנו עוד הרבה עבודה, טקטית ופסיכולוגית, וזה יקח זמן, אבל בסוף יהיה בסדר".

"אנחנו קבוצה אחת, ביחד הגענו למקום האחרון וביחד נצא ממנו", הוסיף קפטן הקבוצה, אלמוג כהן. "אנחנו לא מראים מספיק הקרבה, נחישות ולחימה. ברגע שניתן את כולנו במשך לפחות 80 אחוז מהמשחק גם ננצח, וברגע שהניצחון הראשון יגיע הכל יתחיל להתחבר. גם לפני שהייתי קפטן היה חשוב לי לעודד את שאר השחקנים ולנסות להרים את המוראל, ועכשיו זה חשוב עוד יותר. חשוב שתהיה אווירה חיובית ושכל אחד יתן 100 אחוז מעצמו. ברגע שזה יקרה נהיה טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully