וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הילד הופך לגבר

בהפועל ת"א מרוצים מהיכולת המשופרת של שכטר, גוטמן מחמיא: "זה סימן להתקדמות שלו". וגם: האם זהבי המגן הבא?

שחקני הפועל תל אביב חזרו סוף סוף לחייך, וזאת בעקבות הניצחון המשכנע אמש (ראשון) 0:3 על מכבי נתניה. לפני המשחק היה חשש בקרב אדומים מעייפות בעקבות העומס הגדול על השחקנים, אך לשמחת הצוות המקצועי, הקבוצה הוכיחה כי בכושר מצוין. אחד מגיבורי הניצחון אתמול, וינסנט אניימה, שייצא לניגריה למשחק נבחרתו ביום שלישי, אמר בסיום המשחק: "אני שמח שניצחנו הערב וחזרנו חזרה למסלול עם תצוגה יפה של כדורגל. הדברים התחברו לנו על המגרש ושיחקנו מצוין, אבל נצטרך לשמור על היכולת הטובה הזו לאורך זמן כדי לראות תוצאות בהמשך. יש לנו קבוצה מצוינת ואני מאמין שעוד נשמח את האוהדים גם בעתיד".

מעבר לחיוכים ולשמחה שהביא עמו הניצחון, בהפועל בעיקר מרוצים משני דברים. הראשון הוא כושרו המצוין של איתי שכטר, שהבקיע צמד שערים והמשיך את היכולת המרשימה שלו מול המבורג. בסיום המשחק שיבח המאמן אלי גוטמן את החלוץ ואמר: "הפועל עשתה מהלך מצוין כשהביאה אותו. ברגע שהוא יבין, ילמד ויסדר את הראש הוא יהיה שחקן הרבה יותר טוב. הבישול שלו לסמואל יבואה בגרמניה מהווה סימן להתקדמות שהוא עושה ולתהליך ההתבגרות שלו". הסיבה השניה לשביעות הרצון של האדומים הוא שילובו של ערן זהבי בעמדת המגן הימני. מכיוון שגם דני בונדר (שלא היה בסגל אתמול עקב מחלה) וגם עומרי קנדה מאכזבים עד כה את הצוות המקצועי, קיימת אפשרות טובה כי זהבי ינוסה שוב באותו תפקיד.

בהפועל מרוצים מהעבודה כי ארבע משחקני הקבוצה זומנו לסגל הנבחרת – גילי ורמוט, איתי שכטר, אביחי ידין ודדי בן דיין. הארבעה יחלו היום להתאמן לקראת המשחק מול מולדובה בשבת, ובניגוד לחבריהם, לא יזכו למנוחה. בהפועל מתכננים לערוך אימונים קלים בכל השבוע עד לאחר משחקי הנבחרות, ואז תחל הקבוצה להתכונן למשחק מול ראפיד וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully