וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן לא זומן לסגל נבחרת ישראל

4.10.2009 / 22:07

הכושר הנפלא בו מצוי חלוץ מכבי חיפה לא סייע לו אצל קשטן. קולאוטי וסהר בפנים לקראת מולדובה ושוויץ, קטן שוב בחוץ

חיכינו וחיכינו, ובסוף זה הגיע. אחרי כל נבחרות אירופה, גם סגל נבחרת ישראל התפרסם סוף כל סוף הערב (ראשון), שישה ימים לפני המשחק מול הביתי מול מולדובה בשבת, שלאחריו תצא הנבחרת לשוויץ למפגש האחרון של בית ב' במוקדמות המונדיאל, עם הנבחרת של אוטמר היצפלד. המאמן דרור קשטן המתין לסיום משחק הליגה בין מכבי נתניה להפועל תל אביב (3:0) משם לקח ארבעה שחקנים באדום, ורק אז אישר באופן רשמי את פרסום רשימת המוזמנים.

שלומי ארבייטמן, חלוצה של מכבי חיפה שהוזכר בימים האחרונים כמועמד לשוב לסגל בעקבות כושרו המצוין, נשאר מחוץ לסגל, וכמוהו סלים טועמה, שחקנה של לאריסה. ניר דוידוביץ' זומן לסגל למרות הפציעה הקלה ממנה הוא סובל וישמש כמחליפו של דודו אוואט.

רוברטו קולאוטי, שזעם בחודש שעבר על השארתו מחוץ לסגל, הוחזר אליו למרות הירידה ביכולתו, על חשבון אלירן עטר מבני יהודה. חברו של המתאזרח הארגנטינאי בבורוסיה מנשנגלאדבך, גל אלברמן, שלא שיחק העונה אף לא במשחק רשמי אחד של קבוצתו, נשאר הפעם בבית.

יניב קטן סוחב פציעה בבטנו ולא זומן כדי לא להעמיס עליו (כפי שקרה לאחר ההפסד ללטביה, אז נופה). גם עומר גולן שלא יוכל לשחק גם כך מול מולדובה בגלל צהובים, נשאר בחוץ, בעוד שני חבריו של גולן בלוקרן, יואב זיו ואבי סטרול, דווקא נקראו לדגל. גם בן סהר, שנמצא סידור לגבי גיוסו, יעמוד לרשות המאמן הלאומי.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה, ספרד), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי תל אביב).

הגנה: דדי בן דיין (הפועל תל אביב), יואב זיו (לוקרן, בלגיה), אייל משומר (מכבי חיפה), קלמי סבן (מכבי נתניה), אבי סטרול (לוקרן, בלגיה), טל בן חיים (פורטסמות, אנגליה), דקל קינן (מכבי חיפה), דין מורי (בני יהודה).

קישור: אביחי ידין (הפועל תל אביב), בירם כיאל (מכבי חיפה), תמיר כהן (בולטון, אנגליה), יוסי בניון (ליברפול, אנגליה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), גילי ורמוט (הפועל תל אביב).

התקפה: בן סהר (אספניול, ספרד), רוברטו קולאוטי (בורוסיה מנשנגלאדבך, גרמניה), ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), אליניב ברדה (גנק, בלגיה), איתי שכטר (הפועל תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully