וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סלאח: "תנהגו ביותר כבוד לקוליק ואחד לשני"

יו"ר בני סכנין ביקש משחקני הקבוצה לצאת לדרך חדשה, ולהביע אמון במאמן. קוליק: "כמו ששיחקתם, אין לאף אחד מקום בליגה"

ביום שלאחר התבוסה הקשה של סכנין להפועל חיפה (3:0), בקבוצה עדיין מלקקים את הפצעים. במקום האימון שתוכנן להיום (ראשון), בחרו ההנהלה והצוות המקצועי לקיים אסיפת קבוצת דחופה. לאחר הישיבה הקשה אמש, בסכנין נותנים גיבוי לערן קוליק אבל לאור המשבר שקיים בינו לבין חלק מהשחקנים, נראה שהפיצוץ בלתי נמנע. באסיפת הקבוצה גער היו"ר חסאן אבו סלאח בשחקניו ואמר: "אתם אשמים בדיוק כמו כולנו, לא הגעתם למשחק אתמול. אני מבקש שתנהגו ביותר כבוד לקוליק ואחד לשני. אל תשכחו שחלק מכם השאיר יחד איתו את הקבוצה בליגה בעונה שעברה. אני מצפה מכם שתצאו מפה עם אנרגיה חדשה לדרך חדשה".

קוליק התייחס לצד המקצועי באסיפה: "קורים מקרים ששחקנים לא נמצאים בתקופה טובה, אבל כמו חאמד גנאיים, שהיה בתקופה כזו ואתמול עלה והיה טוב במגרש, אני מצפה לשיפור משאר השחקנים. אם אני מבקש משחקן כזה אן אחר לעשות תפקיד מסוים, הוא חייב לבצע אותו על המגרש. אני יודע שאתם יכולים לשחק טוב יותר מאתמול ומהתקופה האחרונה, ומצפה שתוכיחו לי את זה. כמו ששיחקתם אתמול אין לאף מקום בליגת העל, בשני המשחקים האחרונים פשוט לא הופעתם". לאחר הישיבה התבקשו השחקנים לערוך אסיפה בינם לבין עצמם, שם נטלו את היוזמה השחקנים הבכירים - מאיר כהן, טל חן ועבאס סואן - נטלו את היוזמה, עודדו את השחקנים וביקשו מהם להוכיח שהם לא שכחו לשחק כדורגל וחייבים לבוא עם יותר מוטיבציה למשחקים.

הדובר מונדר חלאיילה אמר היום: "הנהלת סכנין התכנסה. לא דובר כלל על פיטורי המאמן, אלא על מצב הקבוצה ועל העובדה שכולם חייבים לנהוג בכבוד רב יותר אחד לשני. היום המשיך היו"ר אבו סלאח בדברים האלה גם באסיפה עם השחקנים, וגם קוליק התייחס לעניין המקצועי. כולנו במועדון מקווים לצאת לדרך חדשה".

קוליק לא מתכוון להעניש את אחמד קאסום, שסירב לעלות כמגן ימני ונשלח ליציע. גם הנהלת הקבוצה לא מתכוונת להתערב בנושא ומשאירה את ההחלטות המקצועיות בידי המאמן. בסכנין בונים על ההכנה בת השבועיים שיש לקבוצה למשחק מול עכו. ההנהלה כבר החליטה שאם מהמשחק הזה לא תוציא הקבוצה נקודות, קוליק לא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully