וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן אבוקרט: "מחמיא לי שמשווים אותי לאבא"

קשר הפועל חיפה מרגיש טוב עם מעמדו בקבוצה. מכבי חיפה? פה הוא כבר מנסה להיות זהיר: "כשיגיע הדרבי נדבר עליו"

בהפועל חיפה לא זוכרים ימים כאלה מאושרים מאז עונת האליפות ב-1998/99. אתמול (שבת), לאחר הניצחון 0:3 בסכנין, כבר החלו לפזול בהנהלת האדומים למקום הראשון ולתוצאה של היריבה העירונית. אולם שחקני הקבוצה עדיין שומרים על צניעות, לא מעוניינים לצאת בהצהרות על אליפות ונהנים מפתיחת הליגה המוצלחת: "אנחנו קבוצה שרק עלתה ליגה העונה, ככה שלדבר על אליפות לא ממש לא יהיה נכון עכשיו", אומר קשר הקבוצה, שהצטיין בשבועות האחרונים, רן אבוקרט. "יש לנו שלד טוב שמשחק כבר עונה שנייה ביחד ומחובר מאוד, ורואים את התוצאות על המגרש. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה, אלא באים בכל שבוע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

על יכולת האישית הגבוה שמפגין אבוקרט ועל ההשוואה האוטמטית לאביו, אמר הקשר: "אני מרגיש מצוין על המגרש. אני עובד קשה ושמח שאנשים רואים את זה. יש לי עוד הרבה להתקדם וללמוד ואני מקווה שאני להציג יכולת טובה שתעזור לקבוצה. לי לא יצא לראות את אבא שלי משחק, אבל אני יודע שהוא היה שחקן מצוין, כך שאם משווים אותי אליו זה רק יכול להחמיא לי. אבא היה סמל ירוק ואני מקווה להיות סמל אדום". על הציפייה בעיר לקראת הדרבי החיפאי הוסיף הקשר: "זה כיף שיש כזו התעניינות. זה מוסיף צבע לעיר והרבה עניין. ברור שאפשר לעשות את זה, אבל זה עדיין רחוק מאוד ואנחנו לא חושבים על זה. אנחנו מתרכזים במשחק הבא, וכשיגיע הדרבי אז נדבר עליו".

כמו הקשר וכל הקבוצה, גם הבעלים יואב כץ מאושר מהיכולת שמפגינים האדומים. אתמול בשיחת טלפון אמר כץ: "אני גאה בשחקנים האלה. יש לנו שחקנים עם אופי מיוחד. הם ווינריים אמיתיים. בכלל, כולם עובדים קשה מאוד בכדי שהפועל תצליח, מהצוות המקצועי ועד הניהולי. הכי חשוב שנמשיך באותה יכולת וננצח גם בשבוע הבא את הפועל פתח תקווה. יש אצלנו אוירה מצוינת בקבוצה, השחקנים נהנים לעבוד ולשחק אחד עם השני וזה בא לידי ביטוי במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully