וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שארבייטמן יפתח בצ'מפיונס"

4.10.2009 / 11:04

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי החלוץ חייב לקבל יותר קרדיט ממאמנם. גדיר התבקש לנוח, אך עלה לשחק פצוע נגד מכבי פ"ת

ברני ארדוב

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, עלה לשחק בהרכב שניצח אתמול (שבת) את מכבי פתח תקוה (0:2), למרות שהצטווה לנוח על ידי הפיזיותרפיסט פיני שרון. גדיר אמר לחבריו בקבוצה לאחר המשחק: "שיחקתי עם מתיחה בשריר הירך האחורי, ולכן לא תפקדתי. פיני שרון (הפיזיותרפיסט, א"י) אמר לי לא לעלות. אולי עשיתי טעות שהתעקשתי לפתוח". כך או כך, בצוות הרפואי מתכוונים להעניק מנוחה לשחקן במהלך השבוע, לנוכח העובדה שהליגה תצא לפגרת נבחרת. בכלל, דומה כי לצוות הרפואי הייתה לא מעט עבודה אתמול. ג'ון קולמה פרק את הכתף שהוחזרה למקומה על ידי הרופא, ד"ר עמי ברבר. ניר דוידוביץ' סבל מכאבים, אך טופל ואמור להיות כשיר למשחק הנבחרת מול מולדובה ואילו יניב קטן, שהוחלף, סובל מהתכווצות שרירים בבטן זה זמן ממושך.

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון אמר בסוף המשחק אתמול: "לא ייאמן שכך נראית קבוצה שרק ביום רביעי שיחקה. הם עלו כמו סילונים. לא הפסיקו לרוץ". גם בחיפה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינה הקבוצה, למעט הריכוז מול השער במחצית הראשונה. במחצית המשחק זכה החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שלא הפסיק להחמיץ, לעידוד מכמה מחבריו שאמרו לו: "אם תמשיך ככה, עוד תבקיע". דבאלישווילי שכבר אמר לחבריו בחזרה מבורדו "אני עוד אחזור", קיים והבקיע במחצית השנייה. "הוא פרק הרבה עול עם השער הזה", אמר שחקן בקבוצה. "אבל עם כל הכבוד לו, מגיע קרדיט גדול לארבייטמן. הגיע הזמן שהוא יפתח בצ'מפיונס".

אלישע לוי, מצדו, לא יצא מגדרו לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. "פתחנו איך שרצינו את המשחק, רק חבל שלא הבקענו שערים. תמשיכו ככה והכדורים ייכנסו", אמר.
בירם כיאל שהפגין יכולת טובה אמר: "ברור שהרגשתי טוב, כי כשכמנצחים רואים את הדברים אחרת. לשמחתי הבאתי את היכולת הטובה שלי לידי ביטוי ועזרתי לקבוצה לנצח את המשחק. אני חושב שלכל שחקן יש ירידות ועליות. הייתה לי תקופה פחות טובה, הייתה רוטציה והיה עליי עומס גדול. מגיע קרדיט לצוות המקצועי ולאלישע שמצליח להוריד אותנו לקרקע ולהכין אותנו לליגה כדי שנעשה סוויץ'. אנחנו לא שוכחים שהגענו לצ'מפיונס דרך הליגה, ומתכוונים לעשות את זה גם השנה".

על העובדה שהוא מנהל משא ומתן כבר תקופה ארוכה עם חיפה בנוגע להארכת חוזהו, ללא תוצאות, ענה כיאל: "אני לא רוצה לדבר על החוזה לאחר המשחק. טוב לי במכבי, מתנהל משא ומתן וברגע שאצטרך לדבר על החוזה, אעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully