וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שיוויון שובר

4.10.2009 / 9:56

דטרויט הפסידה, מינסוטה ניצחה את קנזס סיטי והשתוותה אליה במאזן. הדודג'רס אלופי המערב, מנכ"לי הפאדרס וטורונטו פוטרו

שני GM בליגה, ג'יי פי רישארדי מטורונטו וקווין טאוורס מסן דייגו, פוטרו אתמול (שבת) מקבוצותיהם. רישארדי שימש בתפקיד שמונה שנים, ותחת כהונתו לא הצליחו הבלו ג'ייז להגיע להישגים. רישארדי חתם על חוזים ארוכי טווח שלא מימשו את הציפיות מהם, ובסופו של דבר הוחלט לסיים את תפקידו.

טאוורס פוטר, לדבריו, מבלי שייאמר לו מדוע, לאחר 14 שנים, הכהונה הארוכה ביותר של GM בין המנכ"לים הפעילים. תחתיו צעדו הפאדרס לוורלד סירייס, שם נוצחו על ידי היאנקיז בסוויפ ב-1998, אולם מעבר לכך לא הגיעו להישגים משמעותיים מלבד שתי הופעות פלייאוף נוספות, ב-2005 וב-2006.

מתכוננים להיחנקות

ובינתיים, שמח ב-AL מרכז. לאחר שלפני שלושה ימים נדמה היה שדטרויט מוכנה לנעול את המקום בפלייאוף, הטייגרס הפסידו הלילה לפרדי גארסיה ושיקגו וייט סוקס 5:1, כשמינסוטה מנצחת את קנזס סיטי 4:5. המשמעות - לשתי הקבוצות מאזן זהה של 76:85, והלילה יצטרכו לנצח עבור האפשרות להכריע את גורל הבית. אם שתיהן ינצחו או יפסידו, יתקיים משחק מיני-פלייאוף ביניהן ביום שלישי במטרודום. בכל מקרה, הלילה ייאלץ ג'ים לילנד להשתמש באס שלו ג'סטין ורלאנדר, ולמיני-פלייאוף יעלה את ריק פורסלו.

הדודג'רס הבטיחו את אליפות המערב ב-NL, כשניצחו את קולורדו 0:5. מכיוון שסט. לואיס הפסידה למילווקי 5:4 ופילדלפיה נוצחה 4:3 על ידי פלורידה, לוס אנג'לס זכתה גם ביתרון הביתיות עד לוורלד סירייס (לא כולל).

יתר תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 4:2
בולטימור - טורונטו 3:6
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 3:5
בוסטון - קליבלנד 6:11
סיאטל - טקסס 1:2

NL:

אטלנטה - וושינגטון 6:4
סינסינטי - פיטסבורג 4:8
סן דייגו - סן פרנסיסקו 0:2
ניו יורק מטס - יוסטון 1:5
שיקגו קאבס - אריזונה 0:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully