וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך להיות סבלניים לגבי ארבייטמן"

3.10.2009 / 21:41

מאמן מכבי חיפה הסביר מדוע שוב העדיף להשאיר את החלוץ על הספסל, דוידוביץ' וקטן יהיו כשירים לנבחרת, רוני לוי נזף בשחקניו

איתי חסיד

במכבי חיפה כבר התרגלו למקום הראשון ונראה שיהיה להם קשה מאוד להיפרד ממנו בתקופה הקרובה. אחרי שארבעת המשחקים הראשונים של הירוקים הסתיימו בניצחונות נעימים, הגיע אחד נוסף גם נגד מכבי פתח תקוה האנמית, שהרימה ידיים כבר בפתיחה ולבסוף נפלה להפסד 2:0 נגד האלופה, שמצידה שמרה על מאזן מושלם והמתיקה קצת את הגלולה המרה מהשבוע האחרון מהמשחק מול אלופת צרפת.

רוני לוי: "לא עמדנו בלחץ"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נראה מרוצה מאוד מהשחקנים שלו, שאמנם הרבו להחמיץ, אך ידעו לסיים עם הנקודות החשובות בקרית אליעזר. "הפתיחה מושלמת והכי חשוב שכל משחק אנו משתפרים", אמר לוי. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו ושיחקנו בקצב אדיר. חשוב לנצח משחק כזה, שהיריב מאוד קשה. אנחנו רוצים להצליח בליגה, לשחק ברצינות ועד עכשיו אנחנו עושים את זה בצורה מצוינת. צריך להמשיך בזה".

על העובדה שארבייטמן שוב נכנס כמחליף ונתן את התפוקה הרגילה עם שער, אמר מאמן חיפה: "שלומי נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו אי פעם. צריך להיות סבלניים ואם הוא ימשיך כך, זה יהיה נהדר". על המשך הדרך בליגת האלופות, הוסיף לוי: "המשחק האחרון שלנו בליגת האלופות היה מצוין, ובסוף גם שם נשיג גם נקודות".

השוער ניר דוידוביץ' סבל מכאבים בכתף, אך נבדק וצפוי להיות כשיר למשחק הנבחרת בשבת הבאה מול מולדובה. ג'ון קולמה, שפרק את הכתף, כבר לא סובל מכאבים לאחר שרופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, החזיר אותה למקומה. יניב קטן, שסבל ממתיחה והוחלף, יהיה כשיר גם הוא.


גוסטבו בוקולי, שנכנס כמחליף ובישל את השער לארבייטמן, אמר: "עשינו ניצחון חשוב מאוד, זה הכי חשוב. אנחנו לא צריכים לחשוב הרבה, אלא לעלות ולתת משחק טוב ולנצח. זו המטרה, בישלתי ושמחתי. לעזור לקבוצה זה חשוב מאוד". על היריבה מחיפה, שמצליחה להפתיע את הליגה, אמר: "הפועל חיפה היא הפתעה גדולה, בטוח שיהיה מעניין בדרבי".

"יותר קל מזה מכבי חיפה לא הייתה יכולה לבקש"

לאחר משחק ההפסד נכנס מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, לחדר ההלבשה של הקבוצה וצעק על שחקניו. לוי היה עצבני מההתנהלות של השחקנים, ואכזבתו ניכרה במיוחד מהנעת הכדור, איבודי הכדור ומשחק ההתקפה. "יותר קל מזה מכבי חיפה לא הייתה יכולה לבקש, בושה באיזו קלות חיפה הגיעה למצבים, כל כדור בהתקפה אתם מאבדים", צעק לוי.

השחקנים סיפרו כי זו הפעם הראשונה העונה שלוי צועק עליהם בחדר ההלבשה, לאחר שהקבוצה לא מנצחת ונראה כי המאמן מאוכזב מאוד מהקבוצה, לאחר שרק בשבוע שעבר שיבח אותה בעקבות הניצחון על הפועל באר שבע. בקבוצה ממשיכים להביע אכזבה מהזרים, החלוץ טומיסלאב בוסיץ', שכמעט לא מגיע למצבים ומהקשר ריינאלדו אלדרטה, ששוב פתח על הספסל ולא מפגין יכולת גבוהה באימונים.

לתקשורת לוי בעיקר ניסה להסביר את העובדה ששחקניו נראו רע היום והמשיכו באופן ישיר את היכולת מהמשחקים לפני הפועל באר שבע. "מיעטנו להחזיק בכדור והזמנו התקפות של חיפה", אמר מאמנה לשעבר של מכבי חיפה. "לא עמדנו בלחץ, והקבוצה הטובה יותר ניצחה. מבחינתי זה משחק מאוד מאכזב, שום דבר לא עבד היום. אפשר להפסיד, אבל צריך להיראות טוב יותר מבחינה אישית וקבוצתית. שיחקנו רע מאוד ואני מאוד מאוכזב. אנחנו משתדלים להכין את הקבוצה בצורה יותר טובה ואני אופטימי לקראת ההמשך. לא כל יום נפגוש קבוצה כמו מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully