וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל ת"א: הרבה סיבות לנצח

הקבוצה של עטר, לראשונה על הקווים, רוצה ניצחון ראשון. האדומים מקווים לשבור את המומנטום השלילי (א', 20:00, ספ' 1)

לאחר זעזועי השבוע האחרון, תארח (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט 1) מכבי נתניה את הפועל תל אביב במסגרת המחזור השישי של ליגת העל באצטדיון הקופסא, ותנסה להשיג ניצחון ראשון העונה דווקא מול היריבה הקשה. בנתניה בונים על העייפות שנצברה אצל שחקניו של אלי גוטמן בעקבות המשחק בהמבורג ביום חמישי (4:2), ועל ההתלהבות מהבכורה של המאמן החדש-ישן ראובן עטר, שהחליף את נתי עזריה באמצע השבוע. בנתניה זוכרים כי כשאלי גוטמן החליף את גיא לוזון בהפועל תל אביב, משחקו הראשון היה נגד נתניה של עטר, אז הפסיד 1:0 ומקווים כי הפעם המזל ילך עם המאמן החדש.

עטר, שדיבר במהלך השבוע עם שחקניו על אמונה עצמית ועל חזרה ליכולתם האמיתית, ישנה את המערך איתו שיחק קודמו ויעבור לשחק בשיטת 3-3-4, איתה שיחק גם בקדנציה הקודמת בקבוצה. המרוויח העיקרי מהמהלך יהיה טל מעבי, שבעקבות שינוי השיטה יפתח באגף במקומו של רביד גזל, ששיחק עד כה כקשר מרכזי. באמצע ימשיך הקפטן אלמוג כהן כשבצד ימין ישחק שניר גואטה. חוליית ההתקפה תורכב מאבודו אוקוצ'ה, שלו מנשה ודלה ימפולסקי. גם בהגנה יערוך עטר שינוי אחד, כשסטיבן אופיי המאכזב ירד לספסל ובמקומו יחזור להרכב אוראל דגני הצעיר והמבטיח. אריסטד זוגבו יפתח בשער הקבוצה לראשונה במשחק ליגה.

מי שיפגוש לראשונה, לאחר 10 שנים, את האדומים מהעבר השני של המתרס הוא המגן יגאל אנטבי. אנטבי לא שיחק במשחק גביע הטוטו בין שתי הקבוצות (2:3) לנתניה, כך שאחרי תקופה ארוכה באדום הוא ינסה להנחיל להם הפסד שני רצוף בליגה.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, טל מעבי, שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, אבודו אוקוצ'ה.

ערן זהבי יתופקד כמגן ימני

יממה לאחר שחזרה לארץ ממשחק ההפסד בהמבורג במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית, ערכה הפועל תל אביב אימון יחיד ומסכם לקראת המשחק נגד מכבי נתניה. אצל האדומים בכלל לא חושבים כלל על הפסד (שיהיה שלישי ברציפות ושני ברצף בליגה) משום שדבר כזה יכול להכניס את המערכת לסחרור ולחץ אדיר.

עוד לפני האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה עם שחקניו, כאשר במהלכה דיבר עימם בעיקר על ריכוז. "יש לנו משחק קשה, ואני דורש יותר ריכוז מכל השחקנים", אמר גוטמן. "אני רוצה שלאורך כל המשחק תפגינו יכולת טובה ואני רוצה לראות אתכם ב-100 אחוז מהיכולת שלכם לא רק במחצית אחת, אלא בשתיהן. בשני המשחקים נגד המבורג וסלטיק שיחקנו טוב במחציות השניות אבל יכולת במחצית אחת לא תספיק לנו. לא משנה איפה אנחנו משחקים ומול איזו יריבה אני רוצה ריכוז לאורך כל המשחק". כמו כן, קיים גוטמן באימון מספר שיחות אישיות עם שחקנים ביניהם דדי בן דיין, איתי שכטר וסמואל יבואה.

גוטמן והצוות המקצועי של האדומים חוששים בעיקר מחילופי המאמנים בנתניה, דבר שייתכן וישמש כזרז למוטיבציה והתלהבות של שחקניה.

לגבי ההרכב, מתכנן גוטמן שינוי אחד בלבד, עם זאת מהותי, כאשר ערן זהבי, שכבר שותף במהלך המחצית השנייה נגד המבורג כמגן ימני, יפתח במשחק נגד נתניה בעמדה זו על חשבונו של דני בונדר, שפחת בהמבורג ולא נטל חלק באימון המסכם. מעבר לכך , תשוב הפועל למערך הרגיל שלה בליגה, עם ארבעה קשרים ושני חלוצים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, ערן זהבי, ואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, ביברס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', סמואל יבואה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully