וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "אני לא מתכוון להתפטר מתפקידי"

אחרי שעות של דיונים עם חברי ההנהלה, מאמן סכנין הודיע שהוא נשאר. גורם בקבוצה: "השחקנים עשו שביתה איטלקית נגד חיפה"

התבוסה הביתית הקשה הערב (שבת) 3:0 באיצטדיון דוחא מול הפועל חיפה המלהיבה, גרמה לזעם רב בקרב אוהדי בני סכנין, שראו למן הפתיחה את שחקניהם מתבטלים בפני היריבה ומשלימים עם ההפסד עוד במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה החלו האוהדים בקריאות "אולה" לכבוד כל מסירה של החיפאים, ודרשו מהמאמן ערן קוליק להתפטר. בהנהלה זימנו את המאמן לפגישה בתום המשחק, אך בשלב הזה החליטו הצדדים להמשיך ולנסות להוציא את העגלה מהבוץ.

מהומה רבה התרחשה בסיום המשחק באזור יציע הכבוד, לשם הגיעו מספר אוהדים נזעמים שאיימו לתקוף את חברי הנהלת סכנין, עוד בטרם נשמעה השריקה האחרונה. האוהדים קראו גם לחברי ההנהלה להניח את המפתחות, תוך הטחת קללות וגידופים לעברם ובהמשך גם החלו להשליך חפצים. בשלב הזה נראה שלפחות עד המשחק הבא, נגד הפועל עכו בעוד שבועיים, יזכה קוליק לגיבוי. במידה וסכנין תפסיד, קוליק ככל הנראה יסיים את תפקידו.

גורמים במועדון הצביעו הערב על שביתה איטלקית מצד השחקנים. "יש פה כנופיות של שחקנים וזה שהשחקנים לא שיחקו בכלל מעיד כי הם אלה שמושכים בחוטים. כנראה שהם לא רוצים לשחק עבור קוליק", אמר גורם בקבוצה, שהוסיף: "השחקנים עשו שביתה איטלקית נגד הפועל חיפה". על הטענות לשביתה איטלקית מצד השחקנים אמר הקפטן מאיר כהן: "אין לי בכלל ספק שכולנו עלינו במטרה לנצח. כל אחד רצה לעשות את הטוב ביותר בשביל הקבוצה ואני יכול בעניין הזה לגבות את השחקנים באופן מלא".

קוליק עצמו אמר בסיום: "לצערי זו לא הקבוצה שאני מכיר. שחקנים לא שיחקו היום. קשה לי עם זה ואני יכול רק להתנצל בפני האוהדים על היכולת שלנו. יחד עם זאת אני לא מתכוון להתפטר. הפגרה מגיעה אלינו בזמן. המשחק לא היה טוב. יש לי שבועיים ימים להכין את הקבוצה למשחק הבא. נעשה הכל כדי לפתור את הבעיות".

קוליק ניסה להסביר את שעבר על קבוצתו, ואמר: "יש הידרדרות מהמשחק בשבוע שעבר להשבוע. זה מטריד, אבל נפתור את הבעיות. אנחנו הולכים לכיוון שיפור הקבוצה. אנחנו יודעים שהמשחק היה גרוע, אנחנו רוצים להשתפר. זה נכון שאני אחראי על הצד המקצועי, ישבתי עם ההנהלה כדי לפתור את הבעיות. אם היה לי הסבר ליכולת של השחקנים, הייתי פותר את זה עוד קודם למשחק. אני לא חושב שהיו שחקנים טובים היום. האמנתי לאורך כל הדרך בקבוצה הזו ואני מאמין בה גם כעת. אני מבין את התסכול של האוהדים. הם ציפו לראות ניצחון ולראות קבוצה טובה שמשחקת, וזה לא קרה. אני רוצה להביא את הקבוצה למשחקים יותר טובים".

השוער מאיר כהן: "פשוט לא הגענו היום למשחק. הפועל חיפה הייתה טובה מאיתנו ב-10 דרגות. היינו חייבים ניצחון אחרי בני יהודה והקבוצה לא תפקדה. אכזבנו את עצמנו ואת הקהל. הרבה דברים מסביב לא טובים בקבוצה וצריך לעשות בדק בית רציני על מה שקורה פה. ערן קוליק הוא לא הבעיה, אלא כל הקבוצה. הייתי מספיק שנים בקבוצות תחתית ואני יודע שיש לנו הרבה מקום לתקן. יש פה הנהלה חזקה וטובה ויש קהל חם ואני מאמין שנחזור לשחק כדורגל חיובי".

דורה: "אנחנו בדרך הנכונה"

שלומי דורה חגג עוד ניצחון עם הפועל חיפה, אך סרב לצאת בהצהרות: "אנחנו בדרך הנכונה והמטרות שלנו מתחילת העונה הן להשתלב בצמרת הגבוהה. זה מוקדם לדבר על משהו מעבר. אנחנו משחקים כדורגל מצוין ואני מקווה שרק נמשיך כך. הלוואי שבכל שבוע אני אצטרך להוריד את השחקנים לקרקע כמו שעשיתי השבוע ועובדה שזה עבד".

הקפטן אייל טרטצקי: "אנחנו בדרך הנכונה, לא לאליפות אלא לצמרת. בכדורגל כמו בכל דבר, המצב החברתי חשוב ואצלנו הוא מצוין - רואים את זה על הדשא כל שבוע. נמשיך לעשות עבודה טובה ולהתקדם מדי שבוע".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully