וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד המנטלי שוב הכניע את תומר אור

3.10.2009 / 12:04

הסייף הוביל 1:7 על סדוב הרוסי בשלב 64 האחרונים באליפות העולם, אבל הפסיד בנקודת זהב. בסל עלה שלב, והפסיד

הסייף הישראלי תומר אור, שאחראי לאחד ההפסדים הכואבים ביותר של המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים האחרונים, עדיין לא התגבר על המגבלה המנטלית שלו - ככה לפחות זה נראה לפי הופעתו באליפות העולם בסיוף, שהמתקיימת באנטליה שבטורקיה.

אחרי שעלה מבית המוקדמות, אור פתח היום את השתתפותו בשלב הנוק-אאוט ברומח לגברים ופגש בשלב 64 האחרונים את ארטם סדוב הרוסי. אור פתח מצויין, וכבר הוביל 1:7 כשהוא מצליח לשמור על ההפרש עד לסיבוב האחרון. אלא שכאן, התסריט העצוב של בייג'ינג 2008 חזר על עצמו, ואור שמט את ההובלה שלו, עד למצב של שוויון בתום הזמן החוקי של הקרב. בסופו של דבר היה זה סדוב שנתן את הדקירה המכריעה וניצח 13:14 בנקודת זהב, אור סיים את חלקו בתחרות.

דגם הרומח הביא לשלב הזה כמה נציגים ישראלים נוספים. אורן בסל היה היחיד שעלה לשלב 32 האחרונים אחרי שגבר על אלה אל דין אל סעיד המצרי 6:7 בקרב הגנתי במיוחד. בהמשך הוא הובס על ידי סגן האלוף האולימפי מיפן, יוקי אוטה, בתוצאה 15:3. בשלב ה-64, מאור חטואל התמודד נגד סטפאנו באררה האיטלקי, מדליסט לשעבר באליפות אירופה, והפסיד לו 15:10. יעקב אור חטואל הפתיע כשהוביל בפתיחת הקרב שלו נגד סגן אלוף אירופה הבריטי ריצ'ארד קראוס, אבל הפסיד בסופו של דבר 15:10.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully