וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מישיגנע קופ

3.10.2009 / 10:54

דטרויט הסתבכה כהוגן בעקבות הפסד 8:0 לווייט סוקס, מינסוטה ניצחה וצימקה את הפער למשחק אחד. קולורדו מאיימת בעקיפה

רק שלוש סדרות ב-MLB נותרו רלוונטיות לסוף השבוע. שתי סדרות מתקיימות במיד ווסט, שם מארחות דטרויט את שיקגו וייט סוקס ומינסוטה את קנזס סיטי, ואחת במערב, שם מתמודדת קולורדו עם לוס אנג'לס דודג'רס. הסדרה ב-AL היא קרב מכריע על העליה לפלייאוף, זו שב-NL היא "בסך הכל" מאבק מיקום, אבל כזה שיכול להכריע את הביתיות עד לוורלד סירייס.

נתחיל בסיפור של ה-NL מערב. הדודג'רס (67:93) נראו כמועמדים בטוחים לזכות בתואר אלופי הבית, אבל התפרקות כללית שלהם, כולל הפסד 4:3 לרוקיז (68:92) הלילה, צימקה את ההפרש למשחק אחד. אם הרוקיז ינצחו גם בשני המפגשים הבאים, הם יזכו בראשות הבית ולוס אנג'לס תעפיל דרך הוויילד קארד. לשתי הקבוצות עדיין סיכוי לזכות במאזן הטוב בחטיבה, משום שפילדלפיה (68:92) הפסידה לפלורידה 7:2 וסט. לואיס (69:91) נוצחה על ידי מילווקי 12:6. נכון לעכשיו הדודג'רס בראש הדירוג, הקרדינלס אחריהם, פילדלפיה שלישית וקולורדו רביעית, אבל הכל יכול להשתנות ביומיים הקרובים.

יתר תוצאות משחקי ה-NL הלילה:

שיקגו קאבס - אריזונה 12:3
סינסינטי - פיטסבורג 3:1
ניו יורק מטס - יוסטון 1:7
אטלנטה - וושינגטון 6:3
סן דייגו - סן פרנסיסקו 7:2

הכינו את ורלאנדר

ב-AL מרכז, דטרויט (75:85) נכנעה לג'ייק פיבי, שעם שמונה אינינגים כוחניים הוביל את שיקגו וייט סוקס לניצחון 0:8. מינסוטה (76:84) גברה על קנזס סיטי 7:10, והפער בין השתיים עומד על משחק אחד בלבד.

המצב הזה מורכב, בעיקר מבחינת הטייגרס, שכבר ראו את עצמם בפלייאוף. גם אם דטרויט תנצח הלילה, ניצחון של הטווינס יחייב את הנמרים להשתמש בג'סטין ורלאנדר ביום ראשון, על מנת להבטיח מקום בפלייאוף, קל וחומר, כמובן, אם הטייגרס יפסידו והטווינס ינצחו. יש לציין כי אם יסיימו השתיים במאזן זהה, ייערך ביניהן משחק מיני-פלייאוף, שאמור להתקיים בשני בלילה. התסריט הזה מסויט לא רק עבור דטרויט, אלא גם עבור הנהלת הליגה, שכן באותו לילה נפגש ברט פארב עם גרין ביי במאנדיי נייט פוטבול.

יתר התוצאות ב-AL:

בולטימור - טורונטו 7:13
קליבלנד - בוסטון 6:2
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 4:13
אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 5:2
סיאטל - טקסס 7:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully