וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - הפועל חיפה: דורה חושש משאננות

המאמן מנסה להלחיץ את שחקניו לקראת המשחק בדוחא (ש', 19:00): "חייבים לבוא מרוכזים". בן בסט בספק לסגל האורחים

בני סכנין סיימה את הכנותיה היום (שישי) לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה (19:00). סכנין בעיקר רוצים לשכוח את ההפסד בשבוע שעבר ולחזור למסלול הניצחונות, שכן הפסד נוסף ילחיץ את המערכת שהשקיעה העונה בבניית סגל רחב. סכנין גם תרצה להמשיך את המסורת הטובה שיש לקבוצה מול האדומים מהכרמל בדוחא. בשלוש העונות בהן נפגשו הקבוצות במהלך העשור האחרון בליגת העל ובליגה הלאומית, חיפה לא הצליחה לנצח את סכנין בביתה.

עוד לפני האימון ערך ערן קוליק אסיפת קבוצה, ובה הראה לשחקניו וידאו משני המשחקים האחרונים של חיפה. קוליק שם דגש על השליטה במרכז המגרש ואגרסיביות. הוא גם ביקש לשים לב לערן לוי ולבריאן חרסיסיץ', שני קשרי היריבה. לאחר האימון אמר המאמן: "אנחנו רוצים קודם כל לחזור לנצח. בשבוע שעבר לא תפקדנו כמו שצריך במגרש, ואני מקווה שהשחקנים יגיעו מרוכזים למשחק. אין משחקים קלים העונה וחשוב לנו לנצח בבית. יש לנו סגל רחב וטוב והוא צריך להוכיח את עצמו".

הרכב הקבוצה עדיין לא גובש. הבלם פטי יא יא סובל ממתיחה בשריר האחורי, לא התאמן ובספק למשחק. אם פטי לא יהיה כשיר, בנון ישחק במרכז ההגנה ואם הבלם בסופו של דבר יוכל לשחק, אז בנון יתפוס את עמדת המגן הימני במקום של הצעיר מוחמד זבידאת. בכל אופן, בנון לא יפתח בקישור ואת מקומו שם יתפוס עבאס סוואן, שחוזר לשחק בליגה לאחר היעדרות מהמחזור הראשון. הזר החדש שריף יעקובו עבר בבקרה התקציבים ובמידת הצורך יעלה מהספסל.

הרכב משוער: מאיר כהן, מהראן אבו ריא, טל חן, פטי יא יא (מוחמד זבידאת), חיים בנון, עבאס סוואן, חלאד חלאיילה, חאיר סספדס, ראובן עובד, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

שלומי דורה: "אם נבוא נחושים, אפשר להוציא נקודות"

הפועל חיפה ערכה את האימון המסכם שלה היום לקראת המשחק בדוחא נגד סכנין (שבת, 19:00). בחיפה כל השבוע ניסו להוריד את השחקנים לקרקע לאחר הניצחון המשכנע בשבת האחרונה על מכבי תל אביב. כבר ביום שלישי, לאחר יום הכיפורים, החל דורה בשיחות עם חניכיו על העבודה שצפוי להם משחק קשה מאוד בדוחא, והם חייבים לשמר את אותה מוטיבציה שהראו מול הצהובים.

דורה המשיך את הדברים גם באסיפת הקבוצה, ואמר לשחקנים: "אנחנו חייבים לבוא מרוכזים. דוחא זה איצטדיון ביתי ולסכנין קבוצה טובה מאוד, אבל אם נבוא נחושים כמו במשחק האחרון, אפשר להוציא גם במשחק חוץ קשה נקודות". לאחר האימון המשיך המנכ"ל אפרים גבאי את אותם דברים שדיבר עליהם המאמן: "על הנייר יש לסכנין ולעוד הרבה קבוצות בליגה סגל טוב יותר משלנו, אבל הפועל חיפה נבנתה בצורה חכמה וכבר לאורך כמה שנים אנחנו משתדלים לשמור על הסגל ולהוסיף כל פעם שני שחקנים שיחזקו אותנו. בפתיחת הליגה לא ממש ספרו אותנו והיום לאחר שכבר הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, חובת הוכחה עלינו. אני מקווה ומאמין שהשחקנים ידעו לשמור על אותה יכולת מתחילת הליגה גם מחר ואם כן, אני בטוח שנחזור עם נקודות".

פרט לשינוי אחד בהרכב שנכפה על דורה, חיפה תעלה בהרכב דומה לזה מול מכבי תל אביב. עדן בן בסט הסובל ממתיחה במפשעה בספק גדול וככל הנראה לא יוכל לשחק. את מקומו צפוי לתפוס החלוץ הצעיר אמיר אבו ניל. עודד אלקיים יועדף שב על עמנואל פאפו שימשיך לשבת על הספסל. בריאן חרסיסיץ' ואושרי רואש שסבלו אף הם ממתיחות כשירים ואמורים לפתוח מחר בהרכב.

הרכב משוער: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, אמיר אבו ניל, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully