וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת-הפועל רעננה: זאת שכבר ניצחה וזאת שמחפשת

דור בלך

29.9.2009 / 17:12

הקבוצה של מחפוד מחפשת ניצחון שני ברציפות, האורחת מהשרון מקווה לניצחון ראשוון. בכורה לאקוטו בנצרת. כהן בספק

לאחר שהשיגה ניצחון בכורה השנה בליגה, תנסה מחר (שבת, 19:00) אחי נצרת להתרחק עוד קצת מהתחתית ולהשאיר את שלוש הנקודות בבית במשחק נגד הפועל רעננה. בנצרת לא הגיעו להבנות עם אנדרסון ווסט הפצוע לגבי שחרורו והקפיאו את חוזהו בבקרה, מה שאפשר להם להעביר את הטוגולזי אריק אקוטו שיערוך מחר הופעת בכורה.

להרכב מחר יצטרף גם הניגרי מייקל טוקורה, שאמור לעלות במקומו של שלומי חנוכה. איסמעיל עמאר הפצוע בספק ויעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. אם לא יימצא כשיר, יהיה זה מוחמד עמרייה, שפינה את מקומו בהרכב לטובת אקוטו, שישוב להרכב כמגן. אלי מחפוד הסביר לשחקניו באסיפה כי בבית הם חייבים לקחת נקודות נגד יריבותיהן לתחתית אם הם רוצים להישאר בליגה.

הרכב משוער: רוסלן ניגמטולין, איסמעיל עאמר (מוחמד עמרייה), אריק אקוטו, ווהאב ברכאת, מג'ד יונס, אדהם האדיה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, איב ג'ידה, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד.

סטיבן כהן בספק

בשנה שעברה, עת שיחקו בליגה השנייה, נפרדו הקבוצות בתיקו בסיבוב הראשון ברעננה, כשבסיבוב השני רעננה יצאה עם ידה על העליונה במפגש בעילוט כשניצחה 1:2, אך נצרת נקמה עם תוצאה זהה בסיבוב השלישי ברעננה. פרט לחיים מלכה שעזב את רעננה הקיץ, כל כובשי השערים מהשנה שעברה עדיין משחקים בקבוצותיהם (דודו ביטון וגילי קופר ברעננה ואמג'ד סולימאן, טצ'ם נטויה ואיב ג'ידה בנצרת).

ברעננה, שם עדיין לא מצאו ניצחון העונה, מקווים לסמן וי על המטרה כבר מחר. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת המקצועית, ומתקשים להבין איך עדיין לא הצליחו לתרגם זאת גם לנצחונות. נגד עולה חדשה נוספת, הם מאמינים, יצליחו לנצח לראשונה בהיסטוריה בליגה הבכירה.

אלי כהן ימשיך לשחק התקפי, אך ביקש משחקניו להיות מרוכזים יותר, גם מול השער וגם בהגנה. קשרה המצטיין של הקבוצה סטיבן כהן סובל ממתיחה במפשעה ולא הצליח להתאמן בצורה מלאה היום. השחקן היהודי-צרפתי יעבור טיפולי פיזותרפיה גם מחר ובקבוצה ינסו להכשירו. אם לא יוכל לשחק יהיה זה ארמנדו לסקאנו שיתפוס את מקומו בהרכב.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרמולי, איתי אלקסלסי, תמיר פור, לירה, סטיבן כהן (ארמנדו לסקאנו), דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully