וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "השגנו את כל המטרות שלנו"

איתן נוח

2.10.2009 / 16:24

מכבי ת"א שבה ממחנה האימון, שחקניה אופטימים לגבי ההמשך. לאמפה: "יודעים מה מצפים מאיתנו ואני מרגיש שאנחנו מוכנים"

אחרי מחנה אימון בן 12 ימים חזרו היום בצהריים (שישי) שחקני מכבי תל אביב לארץ. רק אתמול בערב ניצחו בקלילות שחקני האלופה הישראלית את פרנקפורט הגרמנית (69:95), במשחק שנעל את מחנה האימון הנוכחי. כבר ביום שני תמשיך הקבוצה במשחקי האימון לקראת העונה הקרובה עם משחק במלחה מול עירוני אשקלון, במסגרת גביע ווינר.

עם הנחיתה סיפר גיא פניני: "המחנה היה מוצלח. השגנו את כל המטרות שלנו. יצא לנו להיות הרבה ביחד גם מחוץ למגרש. כשיצאנו למחנה היינו בנקודה אחת, עכשיו, אחרי המחנה אנחנו כבר בנקודה אחרת. אני חושב שהשתפרנו במהלך המחנה".

אלן אנדרסון, שהפגין יכולת טובה במהלך המחנה: "אני שמח שיצא לנו לשחק נגד יריבות, ולא רק במשחקי אימון פנימיים. אנחנו משחקים טוב ביחד. לא רק אני יכול לבלוט בקבוצה. בכל ערב זה יכול להיות מישהו אחר. זה יכול להיות צ'אקי (איידסון) או כל שחקן אחר".

גם מאצ'יי לאמפה, שהצטרף לקבוצה לראשונה עם תחילתו של המחנה, סיכם את המחנה: "אני מרגיש שהייתה אווירה טובה. כולם היו נחמדים ועזרו לי להיכנס לקצב. לא שיחקנו טוב כל הזמן, אבל כולנו נמצאים באותו הראש. אנחנו יודעים מה מצפים מאיתנו ואני מרגיש שאנחנו מוכנים. לדעתי השתפרנו במהלך המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully