וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פ"ת: מטרה נייחת

29.9.2009 / 17:34

אלישע לוי יגביר את העבודה על מצבים נייחים. לקראת מכבי פ"ת (שבת, 19:30, ספורט 1): רפאלוב במקום גולסה בהרכב

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי שוחח היום במסגרת האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, שידור חי בספורט 1) עם שחקניו. האסיפה הייתה סיכום למשחק בבורדו והכנה לקראת המשחק הקרוב. "אנחנו צריכים להתחיל להתקדם במצבים נייחים", פתח לוי את האסיפה כשהוא רומז לשער שספגה הקבוצה בדקה ה-83 בבורדו. "מצפה לנו משחק קשה מאוד נגד מכבי פתח תקוה. עד עכשיו שילבנו יופי בין הליגה לליגת האלופות ואני מצפה שנמשיך עם זה".

כזכור, חיפה ספגה בדקה ה-83 מראשו של מיקאל סיאני שנותר פנוי במרכז הרחבה לאחר הגבהת כדור קרן. שחקני חיפה היו חלוקים בדעתם לגבי זהות האחראי לשער ורבים מהם טענו כי לא היה תיאום בשמירה על הבלם הצרפתי. אלישע לוי, שהזהיר את שחקניו מהמצבים הנייחים של בורדו, החליט לעלות מדרגה בעבודה בנושא.

לקראת סוף האימון הודיע לוי לשחקנים כי הם עוברים להגביר את הקצב במצבים נייחים ולכך הוקדש חלק מהאימון. לוי לא מתכוון לשנות באופן מהותי את ההרכב ויערוך רק שינוי אחד לעומת ה-11 שפתחו ביום שלישי כשליאור רפאלוב ישחק בעמדת הקשר השמאלי במקום אייל גולסה, שיושאר מחוץ לסגל. שאר שחקני ההרכב לא יקבלו מנוחה. אמיר אדרי הפצוע לא ייכלל גם הוא בסגל, ובמקומו ישמש חיים זיסקינד כשוער המחליף.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי.

אכזבה מאלדרטה

במכבי פתח תקוה נרגעו הרוחות לאחר הניצחון 0:3 בשבוע שעבר על הפועל באר שבע. המאמן רוני לוי נראה השבוע מפויס יותר, אך הניצחון יצר לו לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק החשוב מול האקסית. לוי שוחח עם שחקניו ואמר להם: "מצפה לנו משחק קשה, אבל אם כל אחד כאן יגלה מחויבות נעבור אותו בשלום".

לוי מתלבט לגבי שני הקשרים האחוריים שלו, אבל נראה כי ימשיך באותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את באר שבע. ניצן דמארי ימשיך לקבל קרדיט על חשבונו של ונצ'ו טריאנוב ודן רומן על חשבון ריינאלדו אלדרטה, שגם הוא לא שותף במשחק בשבוע שעבר בגלל שאיחר. דני פרדה, עומר בוקסנבוים וטל בן חיים צפויים להשלים את המערך בקישור. בכלל, עושה רושם שלוי מאוכזב מאוד מהזרים שהביא השנה לקבוצה, במיוחד מאלדרטה שלא מספק את הסחורה ונראה חלוד.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, קובי גנון; דן רומן, ניצן דמארי, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; טומיסלאב בוסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully