וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "אם תתנו לבית"ר כבוד, תקבלו בראש"

2.10.2009 / 14:26

לחץ בבאר שבע לקראת המשחק ביום שני. קאלה נזף בשחקנים שמשוחחים בפלאפון לפני אימונים, חבריו כועסים: "למה מי הוא?"

"זאת לא התנהלות של ספורטאים. איך אתם מתנהגים? שחקני הרכב מדברים פה בטלפון לפני משחקים. מה זה צריך להיות? אני מצפה לטיפת מקצוענות". כך, לטענת שחקנים בהפועל באר שבע, נזף בהם השוער טברטקו קאלה במהלך אחד האימונים השבוע. השחקנים סיפרו כי קאלה ביקש מהם לפני האימון להתרכז במרכז המגרש בעוד שהמאמן גיא עזורי עמד בצד המגרש.

הדברים כוונו כנראה לליאור אסולין שלפני המשחק בפתח תקוה שוחח בטלפון בצדי המגרש, מה שהרתיח את השוער. בעקבות השיחה, שחקנים בקבוצה ביקרו את השוער ואמרו: "לא ברור למה קאלה מנהל איתנו את השיחות האלה. יש קפטן ומאמן לקבוצה, אם המאמן רוצה להעביר מסר, שיעביר אותו בעצמו. מי זה קאלה שיערוך שיחות?".

לאחר שביטל את מסיבת העיתונאים אתמול (חמישי), עזורי כינס אתמול את שחקניו ושוחח איתם לקראת המשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים. "אם נבוא וניתן להם לשחק הם ייתנו לנו בראש", אמר המאמן. "אם לא ניתן להם כבוד, הם ייכנסו לסרטים".

במועדון הודו אמש כי קיים לחץ במערכת לקראת המשחק מול בית"ר. "יש כאן לחץ ואפשר להרגיש אותו היטב בכל פינה במגרש", אמר גורם במועדון. "אבל ניצחון על בית"ר ישכיח הכל".על השאלה מדוע עזורי ביטל את מיבת עיתונאים ענה: "כנראה שהוא לא רצה להכניס את המערכת לסחרור לפני המשחק". החלוץ גיל בלומשטיין שאכזב במשחק האחרון צפוי לפתוח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully