וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "בעשרה שחקנים זה כבר היה אבוד"

הפועל תל אביב נחתה בארץ אחרי ההפסד 4:2 להמבורג, אלי גוטמן הצביע על הרחקתו של באדיר כרגע שעלה בהפסד

הפועל תל אביב יצאה אמש (חמישי) עם רגשות מעורבים מההפסד בהמבורג (4:2) במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. מצד אחד, התקפת האדומים חזרה להבקיע, איתי שכטר הפגין כושר מצוין לאחר שעלה כמחליף וסמואל יבואה שבר את בצורת השערים הארוכה שלו. מצד שני, הגנת הקבוצה לא הייתה קיימת וספגה שערים קלים במיוחד, וגם יכולתו של וינסנט אניימה לא הצליחה להציל את האדומים, שלא שמרו על שער נקי באף משחק העונה.

לאחר הנחיתה אמר אלי גוטמן: "קודם כל אני מאוכזב מההפסד הזה. כשישבנו אחרי המשחק וניתחנו את הטעויות שעשינו, ועשינו טעויות אז כולנו הרגשנו שיכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה. לטעמי, הדקה המשמעותית ביותר היא שבה הורחק וואליד באדיר, משום שחזרנו כבר למשחק והתוצאה היתה 3:2 וראינו שהמבורג מתחילים להיות בלחץ, אז תכננתי לעשות עוד חילוף התקפי, אך לרוע המזל עשינו שגיאה שגרמה לוואליד לצאת החוצה, ומפה בעשרה שחקנים זה כבר היה אבוד. אם אפשר לקחת ממנו דברים חיוביים, אז עם הקהל של המבורג יכולנו לקבל חזק בראש ולרדת עם תוצאה עוד יותר גרועה למחצית. השחקנים במחצית ישבו בחדר ההלבשה והחליטו שהם חזרו למשחק ועשו את זה".

איתי שכטר שהצטיין אתמול במשחק, אמר: "משחק כדורגל זה לא רק הגנה אלא גם התקפה. כמו שגם מנצחים ביחד גם מפסידים ביחד. יכול להיות שאתמול עשינו טעויות שברמות האלה אסורות ומיד נענשים עליהם. אין לנו ברירה נצטרך להרים את הראש כי יש לנו כבר ביום ראשון משחק קשה מאוד נגד מכבי נתניה".

על היכולת הטובה שהפגין אתמול אמר שכטר: "אני שחקן אופטימי מטבעי שבכל מקום מאמין שאפשר לעשות משהו, והאמנתי שאפשר לחזור למשחק. חזרנו פעמיים, אבל מיד אחריהם עשינו טעויות וקיבלנו עליהן בראש. הפועל ת"א היא קבוצה חזקה, צריך להרים את הראש לקראת יום ראשון והליגה היא הלחם שלנו. נצטרך לאכול את הדשא בנתניה, אם לא זה הסוף שלנו".

”כולם נראו מבוהלים”

"להבקיע שני שערים בהמבורג ולחזור בלי נקודה אחת אפילו, זו אכזבה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "נראה כאילו הגנה שלנו לא עלתה על המטוס. כולם נראו מבוהלים. חבל, כי עם קצת יותר ריכוז בחלק האחורי יכולנו לחזור עם נקודה אחת לפחות מגרמניה". חילופי האשמות בין שחקני ההגנה הגיעו גם לאחר המשחק בחדר ההלבשה כשויכוח פרץ בין דדי בן דיין לקפטן ואליד באדיר, אך הדברים נרגעו במהירות.

גם המאמן אלי גוטמן היה מופתע מההופעה המאכזבת של שחקני ההגנה שלו, ובמחצית הוא דרש מהם להתעורר ולשחק עם יותר ריכוז. המאמן המאוכזב מיכולתו של דני בונדר, שהחליף את עמרי קנדה בעמדת המגן הימני, עשוי להשתמש בערן זהבי, שנכנס אמש במקומו של בונדר, כמגן ימני מול מכבי נתניה ביום ראשון.

גם היכולת הלא משכנעת של בן דיין לא נעלמה מעיני הצוות המקצועי, אך בניגוד לקנדה ובונדר, הוא ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. "לא מתאים לדדי לעשות טעויות ברמה כזו. הוא לא הגיע מוכן למשחק אתמול" אמר אתמול אחד השחקנים על הופעתו החלשה של המגן השמאלי.

הפועל תל אביב תמתין היום לדו"ח שופט המשחק שיימסר לאופ"א. האדומים עלולים לספוג קנס כספי של אלפי שקלים אם שופט המשחק ציין אתמול כי אוהדי הקבוצה זרקו רימון עשן במהלך המשחק. הקבוצה תנחת בשעות אחר הצהריים בארץ ומחר תחל את ההכנה מול למשחק הליגה מול מכבי נתניה. הגיאורגי זוראב מנטשאשוילי אמור לחזור לספסל ואל ההרכב יחזור איתי שכטר שיפגוש לראשונה בליגה את קבוצתו לשעבר.

עדכון ראשון: 9:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully