וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "גאה בשחקנים שלי שלא ויתרו"

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן החמיא לשחקניו למרות ההפסד 4:2 להמבורג. שכטר: "עשינו טעויות כקבוצה ושילמנו עליהן"

מעטים ציפו שהפועל תל אביב תצליח לגבור על המבורג, מוליכת הבונדסליגה, ויריבה עדיפה בהרבה על האדומים. אז קבוצתו של גוטמן אכן חזרה עם הפסד 4:2, אבל גם בתוך ההפסד, עלו לא מעט סימני שאלה לגבי תפקוד ההגנה, והכשל המנטלי של השחקנים בפתיחה, שאיפשר לגרמנים לכבוש פעמיים בתוך 12 דקות. עתה מקווים במועדון שהשחקנים יצליחו להרים את הראש, לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אמר לאחר המשחק: "אני גאה בשחקנים שלי שלא ויתרו, הצליחו לצמק ולא עזבו את המשחק לרגע". על התיקו שבין סלטיק, אותה ניצחה הפועל תל אביב, לראפיד וינה, היריבה הבאה של האדומים בליגה האירופית: "התוצאה בגלזגו טובה לשתי הקבוצות ששיחקו כאן הערב".

דדי בן דיין, שהיה האחראי הישיר לשער השלישי שספגו האדומים, לא לקח את ההפסד לגרמנים בצורה קשה מדי: "התחלנו לא טוב, אבל חזרנו לפיגור 2:1, וסבלנו מחוסר ריכוז. אם היינו מוציאים תיקו זה היה הישג, אבל המבורג טובים יותר". על ההמשך אמר בן דיין: "ביום ראשון יש את נתניה, ונבוא לשחק שם כמו שצריך".

השחקן הטוב ביותר של הפועל תל אביב הערב, איתי שכטר, שנכנס כמחליף, כבש שער ובישל את השני ליבואה, אמר בסיום: "אני תמיד מאמין שאפשר לחזור. אנחנו קבוצה חזקה אבל בפיגור של שער ספגנו שוב". על ההופעה הכללית של הקבוצה, אמר שכטר: "הבקענו שני שערים באיצטדיון קשה, אבל עשינו טעויות כקבוצה ושילמנו עליהן. המבורג קבוצה חזקה אבל הרגשנו שאפשר לחזור. עכשיו מרימים את הראש ומתכוננים לנתניה".

לבאדיה: "כבשנו שערים נפלאים"

ב-AOL ארנה של המבורג נראו בסיום המשחק הרבה חיוכים, כשאחרי ההפסד המביך לראפיד וינה במשחק הראשון בשלב הבתים (3:0) הצליחה הקבוצה של ברונו לבאדיה להציג את היכולת הנהדרת שהביאה אותה לפסגת הבונדסליגה גם בזירה האירופית, ולמרות כמה רגעים של חשש אחרי השערים המצמקים של שכטר ויבואה, רשמה ניצחון משכנע על הפועל תל אביב.

לבאדיה אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד, בעיקר במחצית הראשונה. כמעט כל מה שעשינו הצליח לנו. הפגנו את הסבלנות שלנו בהנעת הכדור מבלי להיגרר למשחק איטי. המסירות שלנו היו מהירות ושוטפות, וכבשנו שערים נפלאים. בשניים או שלושה מקרים היינו קצת רשלנים, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה הדבר היחיד שחשוב".

הקפטן דויד יארולים הוסיף: "שלטנו במשחק מהדקה הראשונה. כמובן שהשערים שספגנו הכעיסו אותנו, כי הם נבעו מחוסר ריכוז, אבל כבשנו ארבעה שערים והשגנו שלוש נקודות חשובות. אחרי התבוסה בוינה היינו חייבים להציג משחק טוב יותר ועשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully