וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי יום יום חי

אחרי אימונים, לפני משחקים, הם עוזרים למצוא את השלווה ולגלות יותר אחריות. ספורטאים על חיות המחמד שלהם. פרויקט מצולם

עומרי אלון, שוער הפועל חיפה

"לחתולה שלי קוראים פצלוחה. האמת שהיא זו שמצאה אותי ברחוב. כשאימצתי אותה היא היתה בערך בגודל כף יד. היא חתולה מיוחדת שעושה דברים כמו כלב - פותחת את הדלתות בבית לבד ומבקשת טיולים, אפילו שותה מהברזים. האהבה לחתולים ולחיות בכלל התחילה דרכה. היא אצלי חמש שנים ומאז אני מתעסק עם זה המון. זה ביגר אותי והפך להיות סוג של שליחות עבורי העזרה לבעלי חיים, ובגלל זה אני מתחיל בקרוב ללמוד רפואה סינית לחיות. חשוב לי להגיד, שאנשים חושבים על חתולים כחיה כפוית טובה ואנוכית, ורק כשאתה מגדל חתול אתה מבין עד כמה הם טועים. הלוואי ובני אדם היו לומדים קצת מבעלי חיים מה היא אהבה אמיתית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתולה מיוחדת שעושה דברים כמו כלב - פותחת את הדלתות בבית לבד ומבקשת טיולים, אפילו שותה מהברזים. אלון ופצלוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודי גל, שייט

"יש לי כלבה שקוראים לה ג'ואי מסוג קינג צ'ארלס. אמנם היא לא ממש שלי אלא של אחותי, אבל בכל פעם שאני בארץ, אני מבלה איתה לא מעט. קוראים לה ג'ואי כי היא מביאה הרבה שמחה לחיי המשפחה. איך נתקלתי בה בפעם הראשונה? כשגידי קליגר ואני חזרנו מאליפות העולם ב-2007 עם מדליית הארד, הביאו אותה לקבלת הפנים ושם עשו לי איתה היכרות. המשפחה שלי יודעת כמה אני מחובר לחיות ולכלבים בעיקר. היה בינינו חיבור מיידי. כרגע אני לא יכול להחזיק בעל חיים ברמה האישית, אך זה תחליף מספק. תמיד אני נמצא במשא ומתן עם אחותי כדי שתשאיר לי אותה לבייביסיטר. בדרך כלל כשאני איתה, אנחנו מטיילים ברחובות תל אביב. עכשיו כשאחותי בחודש התשיעי להריונה, זה נותן לי עוד זמן איכות איתה. עם הכלבה, כמובן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו כשאחותי בחודש התשיעי להריונה, זה נותן לי עוד זמן איכות איתה. עם הכלבה, כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילי ורמוט, קשר הפועל תל אביב

"לכלב שלי קוראים ג'וניור והוא מסוג פומרניין. בעיקרון, קניתי אותו לפני כשנה ליום ההולדת של חברה שלי, מעיין, אבל זה היה אחרי שעות וימים שבילינו מול האינטרנט כדי למצוא אותו. הוא הילד המשותף שלנו. בדרך כלל, אחרי הצהריים וכשאני חוזר מאימונים, אני והוא הולכים לטייל בפארק קרוב לבית שלנו וגם לי כמו לו, הטיולים האלה מוסיפים הרבה שמחה ורוגע בחיים. אני לא יודע כמה בתור ספורטאי הדבר שינה אותי, אבל אני יכול להגיד שזה גורם לך להיות אחראי יותר שיש לך למי לדאוג. ג'וניור גורם לכך שתמיד כיף לחזור הביתה וזו שמחה ואהבה שאני הייתי ממליץ לכל אחד לנסות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילד המשותף שלנו. ורמוט וג'וניור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראובן עובד, קשר בני סכנין

"לבולדוג הגדול הזה קוראים בוס. לפני 10 שנים ראיתי אותו ברחוב בבלי אצל חברים והתאהבתי בו ישר. לקחתי אותו מהם בגלל הילדים הקטנים - הם לא רצו שהוא יסתובב כשיש ילדים בסביבה. הדבר שאני הכי אוהב זה לנשק אותו וכן, אני מוכן לספוג את כמויות הריר שיש לו. זה לא גרם לי לאיזה שינוי מיוחד בחיים, כי אני פשוט אוהב חיות. בוס ובכלל חיות הם אחד הדברים הכי כיפיים בחיים, ומי שאין לו מפסיד. בוס כבר 10 שנים אצלי והוא כבר זקן ובקושי הולך, אבל הוא חלק מהחיים שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר שאני הכי אוהב זה לנשק אותו וכן, אני מוכן לספוג את כמויות הריר שיש לו. עובד ובוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק זאבי, ג'ודוקא

"לי יש חתולה שקוראים לה מוקה. לגבי השם אני חושב שזה די ברור, פשוט - היא בצבע מוקה. אנחנו איתה משהו כמו שלוש שנים וקצת. אשתי ואני הלכנו לקנות אותה והתאהבנו בה מהרגע הראשון. מה אנחנו עושים איתה? תשמע, זו חתולה. היא בעיקר נשארת בבית ונמצאת בו לקישוט. מן הסתם מדי פעם אנחנו מלטפים אותה. זו חתולה פרסית ודי קל לטפל בה. היא לא מצריכה יותר מדי אחריות וזה תמיד נחמד שיש גורם מרגיע בבית. אין לך מושג כמה שלווה היא מוסיפה לבית וכמובן עניין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אנחנו עושים איתה? תשמע, זו חתולה. היא בעיקר נשארת בבית ונמצאת בו לקישוט. מוקה וחליפת הג'ודו של זאבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולן חרמון, בלם הפועל רמת גן

"לי יש כלבה שקוראים לה לוקה. היא משהו כמו תשע שנים אצלנו. אשתי ואני הלכנו לחנות חיות, כי כשהבת הראשונה שלי נולדה חשבתי שיהיה נחמד שיהיה בעל חיים בבית. מגיל צעיר שלושת הילדים שלי רגילים שיש בעל חיים בסביבה, וזה מוסיף הרבה צבע לבית שלנו. אם הייתי גר במקום שיש בו ים, בטוח שהייתי לוקח אותה לשם, אבל אנחנו גרים בירושלים, אז אנחנו צריכים להתפשר על דברים אחרים. אנחנו לוקחים אותה לכל מקום שאנחנו הולכים. זה פשוט נחמד שיש בעל חיים שאוהב אותך ללא תנאים. כשאתה ניגש, היא תמיד מתלהבת ושמחה להיות בקרבתך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם הייתי גר במקום שיש בו ים, בטוח שהייתי לוקח אותה לשם, אבל אנחנו גרים בירושלים, אז אנחנו צריכים להתפשר על דברים אחרים. חרמון עם לוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור איתן, כדורסלן עירוני נהריה

"יש לי שני כלבים, אמא ובן. לאמא קוראים בילבי, כי כשהייתי ילד היתה לנו כלבה בשם הזה, אז היא נקראה על שמה. לבן שלה קוראים בוטס בגלל שהוא כולו שחור עם רגליים לבנות, וזה נראה כמו מגפיים. את בילבי שיש לי כבר חמש שנים, לקחתי אחרי מודעה שראיתי באחד האימונים בראשון ואת בוטס כבר שנה וחודשיים. אין כמו לטייל איתם בפארק ובים, זה אחד הדברים שמעשירים לי את היום. זה שיש לך חיות מחמד גורם לך להיות יותר אחראי, כי זה כמו ילדים. זה מבגר בתור בן אדם, לא יודע אם בתור ספורטאי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שיש לך חיות מחמד גורם לך להיות יותר אחראי, כי זה כמו ילדים. איתן עם בילבי ובוטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי יצחקי, כדורסלן בני השרון

"מצחיק איך שבחרנו לג'וני את השם. רשמנו כמה שמות שאהבנו על פתק וזה השם שיצא. בכלל, אני רציתי כלבה ונסעתי למושב בדרום לפני ארבע וחצי שנים, אבל ברגע שראיתי אותו, ידעתי שהוא שלי. הכלב הזה נועד בשביל כדורסלן, כי גם אני וגם הוא אוהבים שאני זורק לו כדורים, אבנים וכל דבר. בתור אחד שלא היו לו קשרים עם כלבים, הבאתי אותו כמתנה לאשתי, והכי נקשרתי אליו בעולם. לדעתי זו חובה לכל משפחה. זה תורם לשקט נפשי מסויים, במיוחד כשחוזרים הביתה אחרי הפסדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה תורם לשקט נפשי מסויים, במיוחד כשחוזרים הביתה אחרי הפסדים. יצחקי וג'וני/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה מזרחי, כדורסלן מכבי חיפה

"את השם טופי בחרתי בגלל האחיין שלי שנורא אוהב טופי ואנחנו כבר שנה ביחד. כלבים מהסוג של טופי אין להשיג בארץ והבאתי אותו בייבוא משבדיה. הוא כלב מאוד מיוחד וכן הוא גם עוזר להתאמן. אני, ומקווה שגם הוא, אוהבים לשחק בעיקר עם כדור. בעל חיים זו אחריות והיא מבגרת אותך. אני מרגיש כמו אבא של טופי והוא עושה אותי מאושר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני, ומקווה שגם הוא, אוהבים לשחק בעיקר עם כדור. מזרחי וטופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully