וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נרדם בשמירה?

1.10.2009 / 9:28

שחקני מכבי חיפה חלוקים בדעותיהם מי האחראי לשער שספגו, שהוביל להפסד, ומודים שלא היו מתואמים בשמירה על סיאני. דבאלישווילי הבטיח לחבריו: "עוד אחזור". בעיות בדרכון של בוקולי, שהופנה למשרד הפנים

רויטרס

צילום וידאו: איציק יצחקי, עריכת וידאו: עידן גוראל

מכבי חיפה נחתה בשעות הבוקר המוקדמות בישראל, לאחר שהפסידה אמש (רביעי) 1:0 לבורדו. בחיפה הרבו לדבר על ההפסד במהלך השהייה בנמל התעופה של בורדו ושם גילו שחקנים כי הייתה מחלוקת גדולה בנוגע לשער שהוביל להפסד. חלק מהשחקנים טענו כי הבלם ז'ורז'ה טשיירה היה אמור למנוע מהבלם מיקאל סיאני לנגוח את שער הניצחון של בורדו. אחרים טענו כי שלומי ארבייטמן, שהחליף את ולאדימיר דבאלשווילי ששמר על הבלם גם בשליש הקרוב לשער, היה אמור לשמור עליו. שחקנים אחרים טענו כי לא היה תיאום בשמירה על הבלם והם התרכזו בשמירה על שחקני ההתקפה. כמו כן הם טענו כי ליאור רפאלוב היה צריך לעמוד סמוך יותר לקורה בעת הנגיחה ולמנוע את השער.

אלישע לוי עודד את השחקנים

כך או כך, השחקנים לא מיהרו לתקוף את חבריהם לקבוצה ובסך הכל בחיפה ישנה שביעות רצון מרמת המשחק. אחד השחקנים הוסיף: "הבעיה לא קשורה רק לחלוקת השמירה. ברמות האלה, כשאתה לא כובש, אתה סופג בצד השני. מעל 30 אחוז מהגולים שספגנו באירופה נכבשו בעשר הדקות האחרונות. צריך לעשות בדיקה למה זה קורה".

המאמן אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "יש כאן תחושה של פספוס", כשהוא לוחץ את ידיהם. הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור נשארו בבורדו ויאריכו את השהייה בעיר. לוי שוחח לאחר המשחק גם עם הקשר בירם כיאל שהורחק ונראה מצוברח כשאמר לו: "אתה מלך, היית גדול".

במהלך המחצית הראשונה נרשמה תקרית קלה בין יניב קטן למוחמד גדיר. הקפטן כעס כשהקשר לא מסר לו כדור סמוך לקו רחבת ה-16 והעיר לו על כך. גדיר בחר שלא להגיב. קטן, אגב, זכה למחיאות כפיים מהקהל המקומי במהלך המשחק ובסיומו לאחר שבחר להחזיר פעמיים את הכדור להגנת בורדו, כתוצאה מכך ששחקן יריב נפצע. את מירב המחמאות קיבל הקשר ג'ון קולמה, שעשה עבודה הגנתית. שחקנים אמרו עליו לאחר המשחק: "אם לא הוא, היינו סופגים יותר. הוא נותן לנו הרבה ביטחון בחלק האחורי".

מסיללה מתקדם לאירופה

בעיות בדרכון של הקשר גוסטבו בוקולי גרמו לו לעיכוב קטן ביציאה ובכניסה לישראל. לבוקולי נאמר כי מספר הדרכון שלו מופיע כמי ששייך לבנו וביקשו ממנו להגיע למשרד בפנים ביום ראשון על מנת להסדיר את הנושא. בוקולי דיווח על כך לראשי הקבוצה, שביקשו לקבל פירוט בנוגע לטעות, על מנת למנוע מבוכה לפני ההמראה למשחק הבא בטורינו.

כפי שנכתב אתמול, סקאוטרים הגיעו לצפות בליאור רפאלוב ובפיטר מסיללה ואתמול הגיע גם סוכן השחקנים פיני זהבי, שמנסה לקדם את עסקת העברתו של המגן בחודש ינואר הקרוב לאירופה, מיד לאחר שלב הבתים של ליגת האלופות. מייק מקאב, סוכנו של מסיללה שזומן למשחקי הידידות של נבחרת דרום אפריקה מול נורבגיה ואיסלנד, שוחח כבר עם שלוש קבוצות אנגליות בעניין - ווסטהאם, פולהאם וטוטנהאם.

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי נראה מאוכזב לאחר המשחק אבל אמר לאחד מחבריו לקבוצה: "יש תקופות כאלה בכדורגל, אבל עוד אחזור". החלוץ ניסה לעודד בסיום את המגן הצעיר טאלב טוואטחה, שסיפר לו כי הוא מאוכזב מכך שלא נכלל בסגל.

החלוץ הארגנטינאי של בורדו, פרננדו קבנאגי, הפתיע אתמול כשאמר לאחר המשחק לתקשורת: "אני מתפלא שאייל שטרכמן לא שיחק. אני מכיר אותו מארגנטינה". קבנאגי אמר על המשחק: "חיפה קבוצה טובה שיכולה לזכות במקום השלישי בבית". דגלי פלסטין שהונפו ביציע אתמול הוחרמו על ידי המשטרה המקומית, שהחליטה לעכב את אותם אוהדים מוסלמים.

בבורדו יוהאן גורקוף אמור להיעדר ממשחקה הבאה של הקבוצה בליגה נגד סנט אטיין ביום שבת. גורקוף, שאיכזב נגד מכבי חיפה, סובל ממתיחה בשריר וצפוי לנוח, כשגם ריימונד דומנק ניפה אותו בגלל הפציעה מסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully