וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סוגרים קצוות

1.10.2009 / 9:18

דטרויט ניצחה את מינסוטה וכמעט הבטיחה עלייה, גם קולורדו, פילדלפיה חוגגת, הדודג'רס מפשלים ו-וודג' פוטר מקליבלנד

מאמן נוסף הולך הביתה רגע לפני תום העונה - אריק וודג' מקליבלנד. האינדיאנס הודיעו כי וודג', שאימן את הקבוצה מ-2003, יפנה מיידית את מקומו. במהלך כהונתו המאכזבת הגיע השבט פעם אחת בלבד לפלייאוף, ובחוזהו נותרה שנה אחת בלבד. "רציתי לסיים את העונה", אמר המאמן, שחתום עד 2010, "אבל היה 'פיל גדול' בחדר ואני שמח שנמצא לסיטואציה הלא נוחה הזו פיתרון".

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 1:5
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 1:0
ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 4:3
דטרויט - מינסוטה 2:7
טמפה ביי - בולטימור 3:5
בוסטון - טורונטו 12:0
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 0:5
סיאטל - אוקלנד 0:7

NL:

שיקגו קאבס - פיטסבורג 4:0
שיקגו קאבס - פיטסבורג 8:2
וושינגטון - ניו יורק מטס 4:7
פילדלפיה - יוסטון 3:10
אטלנטה - פלורידה 5:4
סינסינטי - סט. לואיס 1:6
קולורדו - מילווקי 6:10
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 0:5
סן פרנסיסקו - אריזונה 1:4

הדודג'רס הורידו הילוך. עכשיו הם על מינוס

AL: הסדרה בין דטרויט למינסוטה נותרה היחידה שעדיין מעניינת בחטיבה, והחל מהלילה ייתכן שגם היא לא תהיה בדיוק מעניינת. הטייגרס גברו על הטווינס 2:7, וכשבקופה נותרו ארבעה משחקים, יתרונם עומד על שלושה, מה שאומר שהמפגש האחרון בסדרה עשוי להכתיר אותם כבר הלילה כאלופי ה-AL מרכז ולהבטיח להם מקום בפלייאוף.

בוסטון ממשיכה באווירת סוף עונה ותצטרך טיון-אפ עצבני לקראת הפלייאוף. הרד סוקס נכנעו לרוי האלאדיי (תשעה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים) וטורונטו 12:0. שיקגו וייט סוקס חלקה דאבל הדר עם קליבלנד - 1:5 לאינדיאנס ו-0:1 לגרביים, למרות תשעה ו-12 של ג'סטין מאסטרסון בקליבלנד במשחק השני. טמפה ביי גברה על בולטימור 3:5, מאט פאלמר והאיינג'לס גברו על טקסס 0:5, קנזס סיטי עברה את היאנקיז 3:4 וברנדון מורו הגיש שמונה והכיש תשעה ב-0:7 של סיאטל על אוקלנד.

NL: פילדלפיה עברה את יוסטון 3:10, והבטיחה בפעם השלישית ברציפות את אליפות המזרח. ניצחון משמעותי יותר קצרה קולורדו על מילווקי, 6:10, ואחרי הפסד של אטלנטה 5:4 לפלורידה, ההפרש בין השתיים עומד על ארבעה משחקים. ניצחון נוסף או הפסד נוסף של הברייבס יבטיחו לרוקיז מקום בפלייאוף, ומעשית הם כבר בפנים.

מי שבפנים אבל עושים קולות קשים של חריקה הם הדודג'רס, שלא מצליחים להבטיח את אליפות המערב. לוס אנג'לס הפסידה שוב, 5:0 לסן דייגו, ומספר הקסם שלה נותר על 1. סן פרנסיסקו גברה על אריזונה 1:4, פיטסבורג על הקאבס 2:8 ו-0:4 בדאבל הדר ופרנסיסקו רודריגז שבר ברוטאלית שמירה בהפסד המטס 7:4 לוושינגטון, כשהרשה גראנד סלאם לרוקי ג'סטין מקסוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully