וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו לא מסתפקים במחמאות"

מאמן חיפה חש תסכול לאחר ההפסד בבורדו. קטן: "כשלא כובשים, הולכים מאוכזבים". בלאן: "בורדו לא הייתה במיטבה"

AP

צילום: איציק יצחקי
עריכה: עידן גוראל

מכבי חיפה נחתה הבוקר (רביעי) בתחושת תסכול, אך מסתכלת גם על חצי הכוס המלאה. האלופה הישראלית התארחה בעיר היין אצל אלופת צרפת בורדו, לא נבהלה ממנה ולא הייתה רחוקה משער יתרון, אך בסופו של דבר ספגה מראשו של מיקאל סיאני בדקה ה-83, בעקבות כיסוי לקוי במהלך כדור קרן, ונוצחה 1:0. חיפה נותרת ללא נקודות אחרי שני מחזורים בליגת האלופות, וגם את שער הזכות הראשון תצטרך לחפש במשחקים הבאים. אולי בעוד שבועיים בטורינו, מול יובנטוס וג'אנלואיג'י בופון.

"שיחקנו נכון"

"אני לוקח מהמשחק הזה הרבה דברים טובים", אמר המאמן אלישע לוי בסיום המשחק. "שיחקנו נכון, הסתדרנו בהגנה ולא איפשרנו להם להגיע למצבים, יצאנו למתפרצות טובת והגענו לחצאי הזדמנויות שאפשר היה לעשות מהם שערים. אנחנו לא מסתפקים במחמאות או בדרך בה שיחקנו. חבל, זה מסתכל, אבל בואו ניקח את ההתנהגות שלנו, הלמידה, הקצב ונמשיך הלאה. נבוא למשחק הבא ונשתדל כל הזמן ללמוד ולהשתפר".

לשאלה מדוע לא החליף את יניב קטן העייף, השיב המאמן: "לא רציתי להישאר על המגרש עם חלוץ אחד, שלומי ארבייטמן. ליניב יש יכולת פיזית טובה, היה לו משחק טוב והוא עבד קשה. הוא לקח אוויר, אבל לא הייתה לו בעיה לגמור את המשחק. הרגשתי שאנחנו מסוגלים לנצח, היה לנו ביטחון שאנחנו יכולים לעשות את זה".

על השער שספגה הקבוצה אמר: "היה שחקן שהיה צריך לשמור על סיאני, הוא הקדים ונגח לרצפה ואחר כך היה קשה לעצור את זה. זה מסתכל, אבל נסתכל על הדברים הטובים. אנחנו גאים בקבוצה שלנו, למרות שאנחנו לא מסתפקים בלהפסיד בכבוד".

ליאור רפאלוב, שהגיע למצב הטוב ביותר של הירוקים: "זה כדורגל. היה את המצב שלי והמצב של אייל, ובשבריר של שניה ללא ריכוז ונגיחה ממצב נייח ושוב מפסידים. אנחנו חסרי ניסיון וחווים את החוויה והרמות האלה פעם בעשור. אם נגיע בתדירות יותר גבוהה, נלמד ונשתפר. אנחנו יוצאים עם המחמאות, אבל יש צביטה בלב על התוצאה. אנחנו מאוד מאוכזבים. צריך לזכור שהגענו למשחק חוץ נגד בורדו שזכתה באליפות צרפת. אנחנו יכולים לצאת גאים וללכת עם הפנים קדימה ליובנטוס. חבל שחסר לנו המזל כי יכולנו לעשות פה משהו".

"לא היינו מספיק חדים"

הקפטן יניב קטן הסתכל גם הוא על הנקודות החיוביות: "קצת מאכזב. הייתה לנו הופעה טובה, הגענו למצבים, אבל כשאתה לא מבקיע אתה סופג גם כשלא מגיע לך ובמיוחד ברמות האלה. עשינו עבודה מצוינת והיה משחק יוצא מהכלל. עשינו דברים מאוד יפים ואם היינו מבקיעים, המשחק היה נראה אחרת. צריך לדעת לקחת את הדברים הטובים".

בנוגע להמשך ולדברים הטעונים שיפור, הוסיף קטן: "אולי אנחנו לא מספיק חדים בהתקפה כי לא עשינו את זה ממצבים של שערים בטוחים. ברמות האלה, כשאתה לא מבקיע, אתה הולך מאוכזב. יש לנו קבוצה מצוינת, אנחנו מרימים את הראש וחושבים על מכבי פתח תקוה. הליגה חשובה ויש לנו משחק קשה".

אייל גולסה: "היום הרגשנו שזה ממש פספוס כי היינו יכולים לנצח. אין מה לעשות, המזל היה איתם וצריך להמשיך הלאה למשחק הבא נגד יובנטוס. היום באמת אפשר היה לראות שהשתפרנו מהמשחק נגד באיירן מינכן. גם ההחמצה שלי הייתה חוסר מזל".

אייל משומר: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ברמות הגבוהות ומגיע לנו. הצגנו כדורגל מצוין היה חסר לנו קצת מזל כי יכולנו להבקיע ולא היה חסר שננצח את המשחק הזה. אי אפשר להסביר את ההפסד. בכדורגל יש מצבים נייחים לצערנו קיבלנו גול מזה. חלק מהמשחק. חוסר ריכוז לשתי שניות ברמות האלה ואתה סופג. חבל".

שלומי ארבייטמן: "אלישע הכין אותנו בצורה הטובה ביותר מול באיירן וגם מול בורדו. אנחנו ממשיכים ביכולת שלנו ובטוח שנוציא תוצאות יותר טובות. מסתכלים קדימה, לא קרה שום דבר. אני חושב שעמדנו טוב כל המשחק, לעיני הקהל שלהם ובבית שלהם. משחק מצוין. לצערנו בדקה קריטית, דקה 83, ספגנו שער. היינו שווים גול במשחק הזה וגם התוצאה הייתה צריכה להיות אחרת".

בלאן: "רק הניצחון נחשב"

מאמן בורדו, לורן בלאן, לא יצא מגדרו, אבל הביע שביעות רצון מהניצחון. המאמן התלונן על כך ששחקניו הגיעו עייפים ופצועים לאחר המשחק האגרסיבי והקשה נגד ראן (0:1) בליגה ביום ראשון. הכוכב, יוהאן גורקוף, שהיה בספק למשחק, סבל מכאבים והוחלף במחצית בגלל פציעה. בצרפת דווח כי הפציעה נראית חמורה והשחקן נמצא בספק למשחקי הנבחרת בשבוע הבא.

"במשחקים כאלה, רק ניצחון הוא יפה ורק ניצחון נחשב. הניצחון היה הכרחי. פיזית, בורדו לא הייתה במיטבה. שילמנו את מחיר הניצחון על ראן ביום ראשון. למרות הקושי להשליט את צורת המשחק שלנו, בסיום המשחק היה לנו קל יותר וסיימנו בצורה חזקה. כשמשחקים משחק שני בשלושה ימים, לפעמים יש פגיעה בקצב המשחק.

"אני לא מופתע מהיכולת של מכבי חיפה. לקבוצה הזו יש מוניטין של שחקנים טובים. יש להם צעירים איכותיים ומרשימים. נתנו כבוד לחיפה וזה היה צעד נכון. גם אם יש לי דברים להגיד לשחקנים, אני מברך אותם על כך שנתנו הכל. עשינו טעויות, אבל לפעמים אתה מתקן בשלב מאוחר של המשחק", סיכם בלאן.

כובש השער, סיאני: "אני שמח כי היה משחק קשה. היה עלינו להיות סבלניים ולחפש את המצב שלנו וזה מה שקרה. בעבר, לא מצאתי את ההזדמנות להיות במקום הנכון במצבים נייחים. הפעם, השחקן לא שמר עליי כי אלו דיארה עמד לפני. פחדתי שהוא יפריע לי, אבל הוא לא קפץ והצלחתי למצוא את החור הקטן. חשבתי שהשוער יצא והייתי מופתע שהכדור נכנס. ברמה האישית, הופתעתי מחיפה. הם קבוצה מהירה ושתקפה עם חמישה ושישה שחקנים. שלטנו בכדור, אבל הם היינו פגיעים מול המתפרצות שלהם". על המשך המאבקים בבית אמר סיאני: "יש לנו ארבע נקודות וזו הייתה מטרה שלנו".

דיארה הוסיף: "ציפינו למשחק כזה. למרות שסבלנו פיזית, הצלחנו להתיש אותם ולכבוש את השער שעשה את ההסדל. עכשיו אנחנו במצב טוב ואנחנו מרוצים מהניצחון. חיפה לא נשברה מנטלית, לא ויתרה ושיחקה היטב בהגנה".

עדכון ראשון: 30/9 22:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully