וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "נותנים כבוד להמבורג, אבל לא משפילים מבט"

מאמן הפועל ת"א שמר על האמונה לקראת המשחק הערב בליגה האירופית (21:05, ערוץ 1). גם לבאדיה מכבד את האדומים

הפועל תל אביב ערכה אתמול (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:05, שידור חי בערוץ 1) במסגרת המחזור השני של בית ג' הליגה האירופית כנגד המבורג. בהפועל רוצים לשמר את הפתיחה הטובה בבית, לאחר הניצחון הביתי 1:2 על סלטיק לפני שבועיים ומקווים לחזור לפחות עם נקודה אחת מאצטדיונה של מוליכת הבונדסליגה.

עוד לפני האימון, התקיימה מסיבת העיתונאים המסורתית שבה המאמן אלי גוטמן נתן המון כבוד ליריבה: "אין ספק שכאשר אתה מגיע לשחק מול קבוצה כמו המבורג, על שלל כוכביה, צריך לשחק חכם. תרגלנו את זה ממשחק הליגה האחרון וגם באסיפות הקבוצה. השחקנים שלנו יודעים לשחק חכם כשצריך ואנחנו מאמינים ביכולת שלנו ויודעים בדיוק מול מי אנחנו באים לשחק. אנחנו נותנים כבוד ליריבה, אבל לא משפילים מבט. אנחנו משדרים לשחקנים אמונה שמלווה אותנו מתחילת הקמפיין האירופי ומלווה אותנו גם פה".

הקפטן וואליד באדיר המשיך את המחמאות של גוטמן ליריבה ואמר: "המבורג היא אחת הקבוצות הגדולות שאפגוש בקריירה שלי. חשוב לזכור שהיא מוליכת הבונדסליגה ויהיה לנו קשה מאוד מולה. באנו לשחק את המשחק שלנו ולהוציא תוצאה טובה. שיחקתי וניצחתי הרבה יריבות גדולות ומקווה שגם מחר אוכל לשמוח בסיום. לא באנו לכאן לטייל, נשחק כמו שאחנו יודעים ונעשה את המאמץ להוציא נקודות מהמפגש. הבית שלנו פתוח אחרי הניצחון הראשון. אם נשחק כמו נגד סלטיק, נוכל להוציא תוצאה טובה. לא הופתענו מהניצחון נגד הסקוטים. שיחקנו וניצחנו קבוצות גדולות מסלטיק כמו פארמה, צ'לסי ומילאן וזו המסורת של המועדון. אין ספק שהמבורג פייבוריטית עם השמות והתקציב הגדול אבל באנו להילחם".

באימון עצמו ערך גוטמן אסיפת קבוצה שם המשיך ללמד את שחקניו כיצד לסגור את המבורג. גוטמן החליט לבסוף לעלות עם סמואל יבואה במטרה לנצל את המהירות שלו בחוד על חשבונו של איתי שכטר, כשדני בונדר יחזור להרכב על חשבונו של עומרי קנדה לעמדת המגן הימני. הפועל תעלה במערך צפוף יותר עם חמישה קשרים באמצע כשהגיאורגי זוראב מנטשאשווילי יפתח לצידו של אביחי ידין בקישור האחורי, ואילו ביברס נאתכו יוסט לאגף הימני כפי שפתח מול סלטיק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשווילי, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמנייה ווצ'יצ'ביץ', סמאול יבואה.

לבאדיה: "ברור לנו שנפגוש קבוצה טקטית וממושמעת"

המבורג ערכה אתמול מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב הערב במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית, בו דיברו המאמן ברונו לבאדייה והקשר דניס אאוגו על ההכנות לקראת המפגש החשוב מול האדומים, בו יהיו חייבים לנצח אחרי ההשפלה מול ראפיד וינה במחזור הראשון (3:0).

"אנחנו כבר מצפים למשחק", אמר לבאדיה. "הפועל הוכיחה שיש לה מקום בשלב הבתים עם הניצחון על סלטיק, ואנחנו צריכים לנצח כדי לשמור על הסיכוי להתקדם במפעל. אמרתי כבר אחרי ההגרלה שיש לנו בית חזק. כבר דיברנו על הפועל בשיחות קבוצה, וברור לנו שנפגוש קבוצה טקטית וממושמעת". אאוגו הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהניצחון על באיירן מינכן בשבת, וטוב שהמשחק שוב בבית שלנו".

לגבי שניים מהפצועים של קבוצתו, הקשר זה רוברטו והמגן גי דמל, הבהיר לבאדיה כי שניהם ייכללו בסגל למשחק, אך ייתכן שלא ישותפו. זה רוברטו סובל מפציעה קלה בברכו, בעוד שדמל נפצע בקרסולו מדריכה מכוערת של פרנק ריברי בשבת. ההערכות הראשוניות דיברו על היעדרות ארוכה, אך המגן מחוף השנהב החלים ובדיקת MRI מצאה כי הוא כשיר. "אם לא יהיו לנו נקודות בבית אחרי שני משחקים, זה יהיה בעייתי", אמר דמל לקראת המשחק.

"מיד אחרי הניצחון על באיירן, חשוב שלא נרפה", אמר החלוץ הקרואטי מלאדן פטריץ', כובש שער הניצחון משבת. עוזר המאמן אדי סוזר הוסיף: "אנחנו רוצים לקחת את התשוקה והאגרסיביות איתנו, כי זה בדיוק מה שנצטרך ביום חמישי נגד הפועל תל אביב".

בגרמניה דווח על עימות באימון בין החלוץ מרכוס ברג למגן הצעיר ג'רום בואטנג. פיוטר טרוכובסקי שהגיע להפריד בין השניים ספג קללות מבואטנג והאווירה התחממה. רק לאחר מספר דקות נרגע בואטנג והתנצל. סוזר הגיב לתקרית ואמר: "מפעם לפעם יש קרבות מילוליים בין שחקנים. זה רק מראה כמה השחקנים רוצים לנצח".

הרכב משוער המבורג: פרנק רוסט, גי דמל (רוברט טשה), יוריס מאתייסן, דויד רוזנהאל, ג'רום בואטנג, דויד יארולים, דניס אאוגו, פיוטר טרוכובסקי, זה רוברטו (ג'ונתן פיטרויפה), אלג'רו אלייה, מלאדן פטריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully