וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס סלוניקי רוצה לרכוש את דריו פרננדז

דור בלך

30.9.2009 / 11:18

הקשר הארגנטינאי המושאל מבית"ר ירושלים מככב ביוון, סכום מכירתו עשוי להגיע לכחצי מיליון יורו. היום תעמוד בית"ר לדין

אריס סלוניקי, ששאלה את דריו פרננדז מבית"ר ירושלים עבור 50 אלף יורו העונה ומחזיקה באופציה לרכוש את השחקן בסיומה, מעוניינת מאוד לממשה. פרננדז, שנכנס כמחליף במחזור השני בליגה היוונית ומאז פתח והצטיין בכל יתר המשחקים של אריס שממוקמת כרגע במקום הרביעי בטבלה, הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה והתחבב גם על קהל אוהדיה הגדול.

היוונים כאמור מחזיקים באופציה לרכוש את הקשר הארגנטינאי שמחזיק בדרכון ספרדי לפני תום השאלתו, אך סכום מכירה עתידי לא סוכם. בין הקבוצות סוכם כי אריס יקבלו עדיפות על פני קבוצות אחרות ויוכלו להשוות כל הצעה. בכדי להמנע מתחרות על השחקן, היוונים שוקלים לפנות לבית"ר כבר לפני סיום וייתכן ואפילו ירכשו את פרננדז כבר בחלון ההעברות הקרוב של ינואר. ההערכה היא כי סכום המכירה של פרננדז יגיע לכחצי מיליון יורו.

בינתיים תעמוד היום בית"ר לדין משמעתי לאחר שאוהדיה זרקו כוס מלאה בקפה על אלי גוטמן במשחק גביע הטוטו נגד הפועל ת"א בשבוע שעבר. נגד בית"ר עומד עונש רדיוס על תנאי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה, ובקבוצה חוששים כי יופעל. עם זאת, האוהד שזרק את הכוס, נער בן 14, נתפס על ידי המשטרה ובבית"ר מקווים כי זה יעמוד לזכותם.

עידן טל, שהורחק במשחק נגד הפועל פ"ת יזמין כפיצוי את הקבוצה לארוחה על חשבונו. היום לאחר האימון תצא הקבוצה לארוחת גיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully