וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: זוגבו יעמוד לרשות עטר במשחק מול הפועל ת"א

דור בלך

30.9.2009 / 11:19

השוער מחוף השנהב קיבל את השחרור מההתאחדות המצרית. גופדה או עזריה עשויים להחליף את גדי חן, שנפרד לאלתר

לאחר כחודש בקבוצה וכשברקע כבר התחלף צוות האימון, קיבל סוף סוף הבוקר (רביעי) השוער אריסטד זוגבו את השחרור המיוחל מההתאחדות המצרית ויעמוד לרשות מאמנה החדש של מכבי נתניה, ראובן עטר, במשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. כזכור, השוער מחוף השנהב נתקל בקשיים רבים להשיג את שחרורו מההתאחדות המצרית, ולאחר שכבר קיבל את טופס השחרור הבין לאומי, המצרים לא שלחו אישור כי השחקן סיים את חוזהו בקבוצתו האחרונה.

הערב, סיים סופית המנהל גדי חן את דרכו בקבוצה ונפרד ממנה. זאת בניגוד לפעם הקודמת בה סיים את תפקידו כמנהל והועבר לתפקיד אחר במועדון עקב מערכת היחסים העכורה שלו עם עטר. חן סיכם קדנציה של שלוש שנים במועדון בשיחת פרידה שערכו לו קובי בלדב וגיל חן.

גדי חן, שכבר הבין אחרי מינויו של עטר כי לא ימשיך במועדון, לא הגיע אתמול לאימון אתמול. כזכור, בקדנציה הקודמת של השניים בנתניה הוזז חן מתפקידו לאחר ששלח כביכול SMS לאוהדי הקבוצה ביציע במהלך משחק בו ישב על הספסל וביקש מהם לקלל את עטר.

מי שבינתיים ממלא את תפקידו הוא איש המערכת עדי גופדה, שבמקביל לתפקיד זה ממלא בהתנדבות תפקידים שונים במועדון מזה שנים רבות. התפקיד עשוי להיות מוצע גם לנתי עזריה, שמילא אותו בעבר, אך עדיין לא ברור האם יסכים לו. במידה ולא, יוצעו לו שורה של תפקידים שונים, ביניהם סקאוט המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully