וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סטטוס קוו מפה, שינוי משם

30.9.2009 / 9:27

דטרויט ומינסוטה חלקו דאבל הדר, הפער עדיין שני משחקים. קולורדו בורחת לאטלנטה, בוסטון הפסידה אבל הבטיחה פלייאוף

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

דטרויט - מינסוטה 3:2
דטרויט - מינסוטה 5:6
ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 3:4
טמפה ביי - בולטימור 1:3
בוסטון - טורונטו 8:7
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 2:5
סיאטל - אוקלנד 4:6
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס - נדחה

NL:

וושינגטון - ניו יורק מטס 3:4
פילדלפיה - יוסטון 4:7
אטלנטה - פלורידה 5:4
סינסינטי - סט. לואיס 2:7
שיקגו קאבס - פיטסבורג 0:6
קולורדו - מילווקי 5:7
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 1:3
סן פרנסיסקו - אריזונה 4:8

מג'עג'עים קדימה

AL: בוסטון רשמה את אחת העליות הפחות משכנעות לפלייאוף בשנים האחרונות, לאחר עוד הפסד לטורונטו, 8:7. מה שהבטיח את העפלת הרד סוקס הוא הפסדה של טקסס 5:2 לאיינג'לס, שמחק את מספר הקסם של הגרביים מ-1 ל-0. היאנקיז הפכו פיגור באינינג התשיעי לניצחון 3:4 על קנזס סיטי, טמפה ביי גברה על בולטימור 1:3.

אבל עם כל הכבוד למאבקים האלה, העיניים היו בדטרויט, שם התקיים דאבל הדר בין הטייגרס למינסוטה. במשחק הראשון ניצחו הטווינס 2:3 וצימקו את הפער למשחק אחד בלבד, אבל בשני הגיש ג'סטין ורלאנדר שמונה אינינגים, קטל שמונה חובטים בסטרייקאאוט ולמרות שספג ארבע ריצות, קצר את ניצחונו ה-18 העונה - 5:6. הפער בין דטרויט למינסוטה נותר על שני משחקים לטובת הטייגרס. סיאטל עברה את אוקלנד 4:6, המשחק בין קליבלנד לשיקגו וייט סוקס נדחה.

NL: כריס יאנטה חבט להומר בן שתי ריצות באינינג ה-11, קולורדו ניצחה את מילווקי 5:7 ועם הבשורה על הפסדה של אטלנטה 5:4 פתחו הרוקיז פער של שלושה משחקים, כשנותרו להם עוד חמישה בקרב על הוויילד קארד. הדודג'רס ממשיכים להתעקש לא להבטיח את אליפות המערב, הפעם עם הפסד 3:1 לסן דייגו.

פילדלפיה הורידה את מספר הקסם שלה ל-1 ותוכל להבטיח פלייאוף הלילה, לאחר ניצחון 4:7 על יוסטון. ריאן מדסון שמר בהצלחה במשחק השני ברציפות, ונראה כי הוא ייכנס כקלוזר של הפיליז לפלייאוף. תשעה ושישה של ריאן דמפסטר עזרו לקאבס למחוק את פיטסבורג 0:6. סן פרנסיסקו עברה את אריזונה 4:8, סינסינטי ניצחה את סט. לואיס 2:7 ו-וושינגטון עברה את המטס 3:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully