וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סוכר עשוי לחזור לאשקלון

איתן נוח

29.9.2009 / 17:37

הגארד בן ה-31, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון, החל להתאמן עם הקבוצה הדרומית שרוצה לעבות את הסגל

אבי סוכר החל להתאמן היום (שלישי) עם עירוני אשקלון. הגארד של ראשון לציון בעונה האחרונה עדיין לא מצא קבוצה וישנה אפשרות שהוא יחזור לקדנציה נוספת בקבוצה הדרומית. בשבועות האחרונים מחפשים באשקלון אחר קלעי נוסף בשביל לעבות את הסגל, כשבהתחלה דובר על צירוף שחקן זר, אך ייתכן ובקבוצה יעדיפו לצרף את סוכר במקום שחקן זר.

סוכר, 31, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך נאלץ לנדוד לאליצור בת ים, מכבי גבעת שמואל ואליצור אשקלון, לפני שקיבל הזדמנות אמיתית בבוגרים של קבוצת נעוריו. בעונת 2000/01 חזר סוכר לראשון שם שיחק שנתיים, כשהעונה השנייה מסתיימת עם איבוד כדור שלו וירידה לליגה הלאומית. ראשון נשארה בעקבות התפרקותה של מכבי ראש העין, וסוכר עזב כדי להעלות את עירוני אשקלון ליגה.

במדי אשקלון הגיע לנבחרת ישראל ושיחק שם עד עונת 2005/6, אז הגיע לראשונה לעירוני נהריה. אחרי עונה בנהריה, ניסה את מזלו באירופה בבי סי קייב, עבר לצסק"א סופיה, ובאמצע העונה חזר לגלבוע/עפולה. לפני שנתיים חזר לנהריה ורשם מספרים של 6 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק. לראשון הוא חזר שוב בפתיחת העונה האחרונה ושם סיפק 10.3 נק' בממוצע בעונה קבוצתית מאכזבת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully