וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "צריך קצת מזל ויום טוב כדי לנצח"

בהפועל ת"א, שממריאה לגרמניה, חולמים על הפתעה גם נגד המבורג. גוטמן: "אנחנו יוצאים לאתגר גדול ולא מתכוונים לוותר"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי הניצחון על סלטיק, נראה שבהפועל תל אביב מרימים את הראש ומסתכלים על כל יריבה בגובה העיניים. כך עושים שחקניה, שהמריאו היום (שלישי) לגרמניה לקראת המשחק ביום חמישי נגד המבורג במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

בלם הקבוצה, דגלאס דה סילבה, נשמע אופטימי מאוד לגבי הסיכויים לחולל הפתעה נגד המוליכה הגרמנית: "יש התרגשות מאוד גדולה לקראת היציאה לשם. התכוננו טוב למשחק הזה. הם במומנטום טוב בליגה שלהם, אבל עשינו את האימונים כמו שצריך, ראינו אותם בוידאו ואנחנו יודעים שאפשר לעשות משהו נגדם. הם אמנם פייבוריטים בכל פרמטר, אבל בכדורגל צריך קצת מזל ויום טוב. אם יהיה לנו את זה, אפשר לעשות שם משהו. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו עם כל הכבוד להמבורג. נצטרך שכולם ישחקו טוב, יתנו 200 אחוזים מעצמם ונוכל לחזור עם נקודה לפחות. גוטמן אמר לנו לשחק קרוב אחד לשני. אנו באים להמבורג כדי לשחק את המשחק שלנו ולחזור עם משהו".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, התייחס ליריבות שקבוצתו עד היום פגישה בדרך האירופית, ואמר: "המבורג היא מוליכת הבונסליגה, כמו שהבנתי גם סלטיק היא מוליכת הליגה הסקוטית. שמעתי שטפליצ'ה מוליכה את הליגה הצ'כית, כך שאנחנו בחברה טובה". על המשחק אליו נוסעים האדומים, הוסיף: "אנחנו הולכים לאתגר גדול מאוד ולא מתכוונים לוותר, אבל כשאתה הולך לשחק מול זה רוברטו ושחקנים כאלה, צריך לשחק חכם.

"לכך הכנו את הקבוצה ואני מקווה שזה מה שנעשה", הוסיף גוטמן. "צריך לדעת לשחק קרוב אחד אל השני. כשאתה נותן לקבוצה כזו שטח, אז אתה בסכנה. אנחנו צריכים להראות להם שאנחנו הפועל תל אביב ולשחק את הכדורגל שלנו. צריך להוציא מהם את העוקץ כי בתחילת המשחק הם ינסו ללחוץ ולהשיג יתרון מוקדם. צריך גם להעביר את הדקות הראשונות בשקט ובריכוז".

כיצד תופיע הקבוצה למשחק ועם איזה מערך, הוסיף גוטמן: "אנחנו מכירים אותם ואנחנו נמשיך להתכונן כמו שצריך. בכל מקרה אנחנו פותחים עם נאתכו וורמוט. להתחיל עם שלושה חלוצים זה לא יהיה חכם. שחקן שבא ומשחק באווירה כמו זו שהולכת להיות, מביא מעצמו הרבה יותר. אני חושב שקבוצת כדורגל שמכבדת את עצמה אומרת שלפחות 50 אחוז מהמשחק תלוי בה".

באימון תירגל גוטמן הבוקר את סמואל יבואה בהרכב על חשבונו של איתי שכטר, אך למרות זאת רוב הסיכויים הוא ששכטר יהיה בסופו של דבר בהרכב על אף העובדה שהמאמן ימשיך להתלבט עד המשחק עם מי מהם לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully