וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכוונים לפוטו-פיניש

29.9.2009 / 9:15

אטלנטה ניצחה את פלורידה 0:4, ורחוקה כעת רק שני משחקים מקולורדו. האיינג'לס אלופי המערב, הדודג'רס עדיין לא

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 6:1
ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 2:8
טמפה ביי - בולטימור 6:7
בוסטון - טורונטו 11:5
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 0:11
דטרויט - מינסוטה - נדחה

NL:

פיטסבורג - לוס אנג'לס דודג'רס 1:11
וושינגטון - ניו יורק מטס 1:2
פילדלפיה - יוסטון 8:2
אטלנטה - פלורידה 0:4

גשמי קללה בדטרויט

AL: המשחק המעניין ביותר היה אמור להתקיים הלילה בדטרויט, שם מארחים הטייגרס את מינסוטה, כשהם ביתרון של שני משחקים. דאבל הדר נקבע להערב, כשהסדרה בת ארבעת המשחקים צפויה להכריע את זהות העולה בבית המרכז. בריאן דונסינג ממינסוטה יגיש מול ג'סטין ורלאנדר, ניק בלקבורן יעשה זאת נגד ריק פורסלו.

ארווין סנטנה הגיש תשעה אינינגים מלאים, לוס אנג'לס איינג'לס הכניעה את טקסס 0:11 וזכתה באליפות המערב, כשהיא עולה לפלייאוף בפעם השישית בשמונה השנים האחרונות. הניצחון של המלאכים קירב גם את בוסטון הבלתי משכנעת, שהפסידה במשחק מקוצר של שבעה אינינגים לטורונטו 11:5, וצריכה ניצחון אחד או הפסד של הריינג'רס כדי לעלות. גראנד סלאם של רובינסון קאנו סייע ליאנקיז לנצח את קנזס סיטי 2:8. טמפה ביי ניצחה את בולטימור 6:7 ושיקגו וייט סוקס עברה את קליבלנד 1:6.

NL: ג'איר ג'רג'נס הגיש שבעה אינינגים, ואטלנטה ניצחה את פלורידה 0:4 כדי לצמק את הפער מקולורדו לשני משחקים בלבד, והקרב על הוויילד קארד בין הברייבס לרוקיז הפך לצמוד ביותר. הדודג'רס לא מצליחים להבטיח את אליפות המערב, לאחר תבוסה 11:1 בפיטסבורג. וושינגטון ניצחה את המטס 1:2 ויוסטון את פילדלפיה 2:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully