וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסליחה של גוטמן: החזיר את קנדה לאימונים

מאמן הפועל תל אביב מחל למגן, לאחר שהשעה אותו יום קודם. האדומים יטוסו להמבורג בשלישי. יבואה מסקרן את "בילד"

לאחר שאתמול בבוקר השעה מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן את המגן עמרי קנדה, חזר הערב (שני) האחרון להתאמן עם יתר הקבוצה, כשזו ערכה את אימונה לאחר צאת יום הכיפורים, לקראת משחקה ביום חמישי במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית נגד המבורג בגרמניה.

כזכור, קנדה הושעה אמש מאימוני הקבוצה עקב חוסר רצינות שהפגין במהלך האימון, דבר שלא היה לרוחו של גוטמן. לאחר שהזהיר את המגן מספר פעמים, הביא גוטמן את האיום לידי מימוש ושלח את קנדה לסיים את האימון במקלחת.

אגב, גוטמן עצמו לא נכח באימון הערב, אותו העבר עוזרו יוסי אבוקסיס. הקבוצה האדומה תערוך ביום שלישי אימון נוסף, לפני שתמריא בצהריים להמבורג, שם תתמקם. ביום רביעי תקיים הקבוצה את האימון היחיד והמסכם שלה לקראת המשחק.

זהות ההרכב עדיין לא ברורה כאשר גוטמן מתכנן לעלות עם מערך שאמור לכלול חמישה קשרים, ככל הנראה זהה לזה אשר שפתח במשחק הניצחון במחזור הראשון על סלטיק הסקוטית בבלומפילד (1:2). המשמעות היא שהקשר זוראב מנטשאשווילי, אם יימצא כשיר ל-90 דקות באימון ביום שלישי, יעלה בהרכב הפותח של הקבוצה, בצוותא עם איתי שכטר.

כמו כן, קיימת אפשרות שגוטמן יפתיע בחלק האחורי של ההרכב, כאשר במהלך השבוע האחרון הוא תרגל את ערן זהבי כמגן ימני על חשבונם של קנדה ודני בונדר, אולם הסיכויים לכך שגוטמן אכן יבחר להעלות את זהבי בהרכב לא גבוהים.

ב"בילד" הגרמני החלו לעסוק במשחקם של האדומים בהמבורג והתעניינו האם חלוץ הפועל תל אביב, סמואל יבואה, קרוב לכוכב העבר של המבורג, טוני יבואה האגדי. "שנינו מאותו אזור בגאנה וכנער, הערצתי את טוני יבואה", צוטט סמואל. "לא חלמתי שאי פעם אשחק נגד המבורג ואני חולם לכבוש נגד הקבוצה בה כבש טוני שערים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully