וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייל מרי: כה אמר פרד

30.9.2009 / 17:24

פרד טיילור מחלץ את הפטריוטס, בריידי קווין יורד לספסל וסן פרנסיסקו מראה שהיא על אמת. סיכום השבוע בפוטבול

אוהדי דטרויט ליונס חוגגים. Carlos Osorio, AP
אפשר להוריד את השקיות החומות מהראש. הסיוט נגמר. אוהדי דטרויט חוגגים/AP, Carlos Osorio

גלגל הצלה

פרד טיילור - אחרי שראה את החלודה של טום בריידי, ביל בליצ'יק הבין שנגד אטלנטה הוא יצטרך לשחק עם התקפה יותר מאוזנת ולהריץ כדור. הבעיה של בליצ'יק מאז פרישתו של קורי דילון הייתה האופציות המועטות, שכללו את סמי מוריס ולורנס מארוני. בדיוק בשביל זה הוא הביא את פרד טיילור, ובדיוק מהסיבה הזו הפטריוטס ירדו מנצחים מפוקסבורו ביום ראשון. לאטלנטה יש הגנת ריצה בינונית ומטה, אבל היא הייתה מסתדרת עם מארוני ומוריס. לטיילור יש יותר מדי ניסיון ויותר מדי יכולת מכדי לא לנצל את החורים, וגם כשהוא נושק לגיל 33, הוא עדיין יכול לסחוב 105 יארד ב-21 נשיאות ולתת לבריידי זמן להתאפס. סביר להניח שבליצ'יק ישתמש בו יותר בשבועות הקרובים, עד שבריידי יחזור לעצמו או עד שטיילור ייפצע. עם הרזומה של שניהם, לא ברור מה יקרה קודם.


ג'ים שוורץ - אפשר היה לראות את השינוי בדטרויט כבר במחזור הפתיחה, מול ניו אורלינס. הכתובת על הניצחון הראשון הייתה באוויר השבוע, והבצורת הארוכה אכן נשברה ב-14:19 על וושינגטון, ששחרר הרבה תסכולים בעיר המכוניות. לשוורץ יש עדיין חומר נחות לעבוד אתו, אבל הוא עובד אתו נכון, בינתיים. בניגוד לאריק מנג'יני, הוא לא ממש התחרבש עם שאלת הקוורטרבק הפותח, הגנת הליונס שוב לא הבריקה, אבל עשתה מספיק כדי לעלות על טור הניצחונות, ולפחות ליום אחד, שוורץ קיבל מעמד של ראש עיר.


מוריס ג'ונס דרו - במרבית הדראפטים של הפנטזי, דרו נלקח בעשירייה הראשונה. הרץ האחורי, שגרם לג'קסונוויל לשחרר את פרד טיילור, היה סביר באינדיאנפוליס, נעצר על ידי אריזונה והתפוצץ על יוסטון, עם 119 יארדים ב-23 נשיאות לשלושה טאצ'דאונים וניצחון ראשון העונה. יש הרבה סיבות לג'ק דל ריו לשמוח על ההופעה הזו, כי מאזן 3:0 היה סוגר ליגוארים את העונה ואולי מציב את המאמן על הכסא החם.

פרד טיילור שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Charles Krupa, AP
צריך לנצל אותו יותר. טיילור/AP, Charles Krupa

הכסא החם

ג'ים זורן - ברגע שאתה מפסיד לדטרויט, מצבך לא טוב. ברגע שאתה מפסיד לדטרויט אחרי שהקהל הביתי שרק לקבוצה בוז אפילו אחרי ניצחון, מצבך רע. ברגע שאתה מפסיד לדטרויט, הקהל שורק בוז ולבעלים שלך קוראים דניאל סניידר - מפתיע שאתה עדיין מאמן את הרדסקינס.


בריידי קווין - בשנה שעברה ספסל אנדי ריד את דונובן מקנאב והעלה למחצית השניה בבולטימור את קווין קולב. זו הייתה נורת אזהרה שמקנאב ראה היטב. אלה אמנם קבוצות שונות, אבל הנסיבות דומות, ואפילו המגרש והיריבה זהים. רק שבמקרה הזה, אריק מנג'יני עשוי לא להביע אמון בקוורטרבק שאתו בחר לפתוח את העונה, ובהמשך השבוע נדע האם קווין הוא עדיין הפותח של הבראונס. אה, כן, קבלו עדכון - מנג'יני החליט לשחק במשחקים המטופשים שלו, ויכול להיות שקווין כבר לא נמצא על הכסא. אופס, this just in: הוא באמת כבר לא נמצא על הכסא.


מארק בולג'ר - הקוורטרבק של הראמס נפצע כבר ברבע הראשון בהפסד לגרין ביי לאחר שפרק את כתפו ולא חזר לשחק. כרגע יש אפשרות שהוא ייעדר מספר שבועות, ואת מקומו צפוי לתפוס קייל בולר, בעבר פותח כושל בעצמו בבולטימור. מקצועית, ההבדל לא כל כך משנה, אבל מבחינה תודעתית, אולי זה יהיה המהלך שישכנע סופית את הראמס לחפש בדראפט הקרוב קוורטרבק אחר


לא הכנסנו את: ג'מארקוס ראסל. אם טום קייבל אומר שהוא לא חושב להחליף את הדבר הזה, מי אנחנו שנתווכח?

ולא הכנסנו את: ביירון לפטוויץ'. רחים מוריס הקדים אותנו.

ולא הכנסנו את: ג'ייק דלהום וג'ון פוקס, מה שיבוא קודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ים זורן מאמן וושינגטון רדסקינס משוחח עם טום קרוז. Paul Sancya, AP
כרגע זו נראית משימה בלתי אפשרית. זורן מבקש עצות מטום קרוז/AP, Paul Sancya

יש להם את זה

סן פרנסיסקו - די מתבקש להציב כאן את ברט פארב והמסירה העצומה לגרג לואיס, שהעניקו למינסוטה ניצחון על סן פרנסיסקו. פארב אכן ראוי למילה טובה (אותה הוא קיבל כבר במחזור הראשון), אבל מי שהרשים במשחק במטרודום היו הפורטי ניינרס, שהראו שהם על אמת. בלי פרנק גור, שנפצע בפתיחה, ועם ורנון דייויס המשופר, מייק סינגלטרי גורם לשחקנים שלו להאמין. אחרי ההפסד הוא אמר "לא נורא, נפגוש אותם שוב בפלייאוף". תסמכו עליו שהוא מתכוון לכך, ותסמכו על הניינרס שהם הולכים לקחת את הבית הזה.


ג'יי קאטלר - בשבוע שעבר קאטלר הנדס דרייב מנצח בשוויון, הפעם זה כבר היה הרבה יותר קשה - בחוץ, במגרש הכי רועש בליגה, בפיגור של נקודה. הלייזר של קאטלר לדווין הסטר הבהיר לכל הסקפטים שבינינו, שבשיקגו נושבות רוחות חדשות, ולא רק בגלל המיקום הגאוגרפי שלה.


סדריק בנסון - דיברנו עליו כבר בשבוע שעבר, ונראה שזו מגמה. לפעמים ממינוס ומינוס יוצא פלוס, ודווקא כשטראבל-מייקר מגיע לקבוצה שידועה בבעיות המשמעת שלה, הוא עושה את המקסימום ומוציא את המיטב. בנסון הגיח ל-76 יארד ורשם את הטאצ'דאון שעורר את רוח המהפכה במשחק מול פיטסבורג, אבל אלה לא היארדים - זו העובדה שהוא הרץ המוביל והבלתי מעורער של סינסינטי. מעולם בקריירה שלו בנסון לא היה שחקן מוביל מובהק, ועכשיו, כשקיבל את הגב ממרווין לואיס, נראה שהוא לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים.

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. AP
בשביל זה הביאו אותו. קאטלר/AP

לפני שיהיה מאוחר

מיאמי וטנסי - בניגוד לקנזס סיטי, סט. לואיס, טמפה ביי וקליבלנד, ההרגשה אצל הדולפינס והטייטאנס היא שעדיין אפשר להציל את העונה, למרות פתיחה של 3:0. טנסי הפגינה יכולת טובה לפרקים מול הג'טס, מיאמי פשוט סובלת מהגרלה קשה. זה הזמן להתחיל לנצח, כשלשתיהן מצפים קרבות מבית בשבוע הקרוב: הטייטאנס מתארחים בג'קסונוויל, מיאמי פוגשת את בפאלו. אה, אופס, צ'אד פנינגטון סיים את העונה. טוב, לפחות בפלורידה כנראה שמאוחר מדי.


בריאן ווסטברוק - 30 הוא גיל מאיים אצל רצים אחוריים. ווסטברוק לא שכנע בשני המשחקים הראשונים של העונה, נפצע לפני השלישי וראה את לה-שון מק'קוי עושה עבודה יעילה מול קנזס סיטי. הרוקי זכה באמון של חבריו לפילדלפיה, ואם ווסטברוק יישב בצד עוד משחק או שניים, הוא עלול למצוא את עצמו במעמד שונה מזה שהורגל אליו, לחלוק לא מעט נשיאות ולרדת בתפוקה.


פיטסבורג - גם מול שיקגו וגם נגד סינסינטי, הייתה תחושה שהמשחק בידיים של הסטילרס. הם נרדמו על ההגה, וכשהתעוררו ראו שזה עתה חוו תאונה. לפיטסבורג יש מפגש עם סן דייגו ואחר כך שני משחקים מול דטרויט וקליבלנד הנחותות, אבל הקבוצה עדיין נמצאת בהיי מהזכיה בסופרבול, ואפילו מפגשים כאלה הם לא מניה בטוחה. אם לוקחים בחשבון שבולטימור נראית מעולה, הסטילרס עלולים למצוא את עצמם מהר מאוד במחשבות על ויילד קארד.

ראשונים בתחומם

יארדים במסירה:

1. פיליפ ריברס (סן דייגו) - 991
2. פייטון מאנינג (אינדיאנפוליס) - 983
3. טום בריידי (ניו אינגלנד) - 871
4. קורט וורנר (אריזונה) - 863
5. בן רות'לסברגר (פיטסבורג) - 860

יארדים בריצה:

1. אדריאן פיטרסון (מינסוטה) - 357
2. כריס ג'ונסון (טנסי) - 351
3. סדריק בנסון (סינסינטי) - 293
4. פרד ג'קסון (בפאלו) - 291
5. סטיבן ג'קסון (סט. לואיס) - 288

יארדים בתפיסה:

1. רג'י ויין (אינדיאנפוליס) - 335
2. וינסנט ג'קסון (סן דייגו) - 317
3. ג'ריקו קוצ'רי (ניו יורק ג'טס) - 285
4. דאלאס קלארק (אינדיאנפוליס) - 284
5. רנדי מוס (ניו אינגלנד) - 281

תיקולים:

1. לונדון פלטשר (וושינגטון) - 43
2. כריס לופטון (אטלנטה) - 38
3. קית' אליסון (בפאלו) - 36
4. תומאס דייויס (קרוליינה) - 34
5. בארט רות' (טמפה ביי) - 32

הפלות קוורטרבק:

1. אנטואן אודום (סינסינטי) - 7
2. אלוויס דומרוויל (דנבר) - 6
3. דווייט פריני (אינדיאנפוליס) - 4
4. גרג אליס (אוקלנד), לורנס ג'קסון (סיאטל) - 3

חטיפות:

1. מייקל האף (אוקלנד), דארן שארפר (ניו אורלינס), צ'רלס וודסון (גרין ביי) - 3
4. אנטואן בת'אה (אינדיאנפוליס), שלדון בראון (פילדלפיה) - 2

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. AP
מאיים על הפסגה ביארדים בריצה. כריס ג'ונסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully