וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ושוב, התמונה המוכרת

28.9.2009 / 1:01

היאנקיז ניצחו 2:4 ושוב טאטאו את הרד סוקס בסדרה, כדי לזכות באליפות ה-AL מזרח. אטלנטה עדיין עוקבת אחרי קולורדו

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 2:4
קליבלנד - בולטימור 0:9
טורונטו - סיאטל 4:5
שיקגו וייט סוקס - דטרויט 4:8
קנזס סיטי - מינסוטה 1:4
טקסס - טמפה ביי 7:6
לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 4:7

NL:

פלורידה - ניו יורק מטס 4:0
וושינגטון - אטלנטה 6:3
פיטסבורג - לוס אנג'לס דודג'רס 5:6
יוסטון - סינסינטי 2:3
מילווקי - פילדלפיה 6:5
קולורדו - סט. לואיס 3:4
סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 1:5
אריזונה - סן דייגו 4:7

טקסס לעזרת בוסטון והאיינג'לס

AL: זוכרים שאת העונה פתחה בוסטון עם שמונה ניצחונות רצופים על היאנקיז? ובכן, לאחר עוד ניצחון של הפסים, 2:4, שהעניק להם סוויפ שני בשלוש הסדרות האחרונות, הסדרה העונתית הסתיימה ב-9:9. כן, כן, רק ניצחון בודד לגרביים בעשרת המפגשים האחרונים, ובהתחשב בעובדה שהשתיים עשויות להיפגש בסדרת הגמר של החטיבה, המשמעות הפסיכולוגית עלולה להיות בעוכרי בוסטון. היאנקיז הבטיחו את אליפות המזרח, הרד סוקס נהנו משבירת שמירה איומה של פרנק פרנסיסקו מטקסס, שהרשה ארבע ריצות לטמפה ביי באינינג התשיעי. הרייז הפכו פיגור וניצחו 6:7, כשבכך נחתך מספר הקסם של בוסטון לשניים.

בבית המרכז, דטרויט הפסידה 8:4 לשיקגו וייט סוקס, אבל מינסוטה נכנעה למי שצפוי להיות הסיי יאנג, זאק גריינקי מקנזס סיטי. גריינקי קצר ניצחון 16 העונה, 1:4, כשהוא מגיש שבעה אינינגים וקוטל שמונה חובטים בסטרייקאאוט. ה-ERA שלו עומד על 2.06. קליבלנד גברה על בולטימור 0:9, טורונטו ניצחה את סיאטל 4:5 והאיינג'לס קרובים להבטחת מקומם בפלייאוף, כשאחרי 4:7 על אוקלנד ירד מספר הקסם שלהם לשניים.

NL: אטלנטה חיכתה לאינינג העשירי כדי להלום שלוש פעמים בוושינגטון, לנצח 3:6 ולשמור על פער 2.5 המשחקים מקולורדו, שעשתה את שלה ב-3:4 הביתי על סט. לואיס. הדודג'רס כבר היו בדרך לניצחון, אבל פיטסבורג הלמה ארבע פעמים בתחתית האינינג התשיעי, ניצחה 5:6 ומנעה מלוס אנג'לס לפתוח בחגיגות הזכיה באליפות המערב. סן פרנסיסקו התעוררה מאוחר מדי כשגברה על הקאבס 1:5.

פילדלפיה עשתה עוד צעד להבטחת ה-NL מזרח עם ניצחון 5:6 במילווקי, ונחשו מה? ריאן מדסון שמר בהצלחה, 1.1 אינינגים בלי לספוג ריצת חובה. פטריק מיש הגיש משחק מלא למטס ב-0:4 על פלורידה, יוסטון עברה את סינסינטי 2:3 וסן דייגו את אריזונה 4:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully