וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "התחלנו לשחק את הכדורגל שלנו"

דור בלך

27.9.2009 / 13:59

הקשר הסביר את הסיבה להצלחת בית"ר: "שחקנים מסרו". על הרחקתו: "בשירו עשה הצגה כאילו נתתי לו מכות עם אלה"

"בגלל פתיחת העונה המאוחרת ריחף מעלינו ענן, ועכשיו הוא מתחיל להתפוגג", הסביר הבוקר (ראשון) עידן טל את פתיחת העונה הצולעת של בית"ר אל מול ההמשך המרשים שכלל שישה שערים בשני משחקים. "אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ, אבל צריך להסתכל עובדתית - לא עשינו משחקי אימון ולא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל העיקר שעכשיו אנחנו בסדר", אמר הקשר, שיחד עם קבוצתו ניצח אמש את הפועל פתח תקוה 0:3.

"אני חושב שעכשיו התחלנו לשחק את הכדורגל שלנו", הוסיף הקשר, "שחקנים התחילו לשחק בצורה נכונה יותר, לשחרר כדור כמו שצריך ולשחק עם חשיבה, ורואים את זה על המגרש. אני מקווה שנמשיך ככה ונתן השנה עוד הרבה משחקים טובים עם הרבה שערים. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, שחקני בית, שנותנים את הטון בקבוצה וזה כיף לראות את זה כשחקן ותיק יותר".

"קבוצה כמו בית"ר ירושלים תמיד רוצה להגיע כמה שיותר רחוק", סיפר טל על מטרותיה של הקבוצה העונה. "גם בלי לצאת בהצהרות שאליפות היא המטרה שלנו, לא לקחת אליפות אף פעם לא הייתה המטרה שלנו". טל, שכבש, בישל ואז הורחק, מלא טענות כלפי השופט אלון יפת, ששלף לעברו כרטיס אדום לאחר שנתקל בעוסמאן בשירו במרכז השדה. "נכון הייתה חסימה, זה לא חוקי, אבל זה לכל היותר צהוב. לא נתתי לו מרפק ולא אגרוף ולא שום דבר מעבר לחסימה לגיטמית עם הכתף. אחרי שראיתי את זה שוב כמה פעמים בטלוויזיה הבוקר אני בטוח שזה לא יותר מצהוב אפילו שהכדור היה קצת רחוק. הבעיה שהוא עשה הצגה כאילו באתי והרבצתי לו עם אלה, והשופט קנה את זה. מעבר לזה במהלך כל המשחק אותו שחקן נכנס בי בלי כדור כמה פעמים ולא התלוננתי, אבל הוא צריך להיענש על זה. לא תמיד מי שקיבל את האדום הוא באמת זה שצריך להיענש".

בסיום המשחק יצאו שחקני הקבוצה לחגוג את יום הולדתו של ברק יצחקי, ומשם המשיכו לסיור סליחות בכותל המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully