וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מי צריך ללמוד את בורדו?

27.9.2009 / 12:39

מכבי חיפה תמריא לצרפת מבלי ללמוד את היריבה הבאה בצ'מפיונס, אסיפת הווידאו תתקיים 24 שעות בלבד לפני המשחק

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) אימון נוסף כהכנה לקראת המשחק מול בורדו ביום רביעי. חיפה לא תתאמן מחר בשל יום הכיפורים ולמעשה האימון הבא שלה יתקיים ביום שלישי, ערב המשחק החשוב, באיצטדיון בבורדו. למרות זאת, אלישע לוי טרם ערך אסיפת וידאו ראשונה כהכנה לקראת המשחק וזו תעשה לאחר האימון ביום שלישי, שייערך בשעה 20:00 לפי שעון ישראל. לוי גם לא דיבר באימון היום על היריבה וההודעה היחידה לשחקנים הייתה להתייצב במקום המפגש ביום שלישי בחיפה, בשעה 06:15 בבוקר, לקראת הנסיעה לשדה התעופה. אגב, לוי החליט לפתוח את האימון המסכם ביום שלישי לרבע שעה בלבד, ולאחריו התקשורת תצא מהאיצטדיון. במסיבת העיתונאים שלפני המשחק יטלו חלק לוי והקפטן יניב קטן.

נראה כי לוי שומר את הקלפים קרוב לחזה וגם באימון היום הוא לא תרגל הרכב לקראת המשחק. המאמן תרגל משחקוני הגנה מול התקפה. בקבוצה אחת שיחקו ולדימיר דבאלישווילי, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב ויניב קטן. בקבוצה השנייה שיחקו אלון חרזי, מוחמד גדיר, אייל גולסה, שלומי ארבייטמן ואייל שטרכמן. שחקני ההגנה וכמו כן טיאגו דוטרה, עלי עותמן ושי מימון תפקדו כג'וקרים.

לפי תחלופת ההרכבים במהלך האימון, נראה כי לוי מתלבט בין שתי עמדות, של הקשרים בצד ימין ושמאל, שם צפויים לפתוח גדיר וגולסה, כשבוקולי ורפאלוב יחכו להזדמנות על הספסל. לפיכך, נראה כי לוי לא יעשה שינויים מיוחדים בהשוואה למשחק מול באיירן מינכן, למעט קולמה שצפוי לחזור להרכב על חשבון בוקולי. מלבד השינוי הזה, השינויים היחידים שמסתמנים הם שינויים טקטיים, כשגולסה שישחק בצד שמאל ויתמקד פחות בעבודת הגנה. כזכור, ביום שישי שיבח המאמן את שחקניו בגלל שיפור בהנעת הכדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully