וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שאין שם הרבה ישראלים

27.9.2009 / 12:11

שחקני מכבי ת"א נשארו תקועים שעות ארוכות בשדה התעופה בצרפת, לא ברור אם הצוות יספיק להגיע בזמן לתחילת הצום

תקרית לא נעימה אירעה למכבי תל אביב בצרפת, שעות לפני כניסת יום הכיפורים. הקבוצה תקועה כבר מספר שעות בשדה התעופה בפריז, משם אמורה להמריא לפרנקפורט (ומשם באוטובוס לבאמברג), גרמניה, בה אמורה לקיים בהמשך השבוע שני משחקי הכנה.

אמש (שבת) זכתה מכבי בטורניר אנז'ר, לאחר שגברה 69:75 על וילרבאן. במהלך הלילה עשתה הקבוצה את דרכה באוטובוס לפריז, מרחק של כ-270 קילומטר מאנז'ר. מכבי הייתה אמורה להמריא בשעות הבוקר המוקדמות לגרמניה, אולם במהלך הצ'ק-אין לטיסה התברר כי הציוד הרב הביא למשקל עודף (אובר-ווייט) גדול, והיא נדרשה לשלם קנס של כ-3,000 אירו.

שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן והמנכ"ל אלי דריקס כבר היו בשעה זו בדרכם לישראל. מנהל הקבוצה, גור שלף, החליט שלא לשלם את הסכום, ולאנשי הקבוצה הטרוטים נמסר כי מכיוון שכך, הם לא יוכלו לעלות על הטיסה לגרמניה.

רק לאחר זמן ארוך בו שררו מבוכה ובלבול הוחלט לשלוח את הציוד, עם מספר אנשי צוות, ברכב לגרמניה. זמן הנסיעה המוערך בין פריז לבאמברג הוא כ-7 שעות (מרחק כולל של כ-735 קילומטר). לא ברור כעת האם יספיקו אנשי הצוות להגיע בזמן לתחילת צום יום הכיפורים, שמתחיל בגרמניה בסביבות השעה 18:45.

הקבוצה עצמה צפויה להמריא בעוד זמן קצר לפרנקפורט (משך טיסה של כשעה ורבע), ומשם תמשיך באוטובוס, מרחק של כעוד שעתיים, לבאמברג.

ביום שלישי, ה-29 בספטמבר, אמורה מכבי לקיים משחק אימון מול באמברג. יומיים לאחר מכן תערוך משחק הכנה נוסף מול פרנקפורט, ותשוב ארצה בערב סוכות. במהלך חול המועד תפתח את משחקיה במסגרת גביע ווינר.

עד כה לא נמסרה תגובת מכבי תל אביב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully