וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "מאמין שבקרוב ערן לוי יזומן לנבחרת"

יואב כץ גאה בשחקני הפועל חיפה, מחמיא לגיבור הניצחון על מכבי ת"א, ויודע: "עכשיו האתגר הוא לשמור על המקום בצמרת"

אמש (שבת), בסביבות השעה 19:00, הפכה הפועל חיפה למרענן הרשמי של הליגה. עוד לפני הניצחון על מכבי תל אביב (1:3) ידעו בחיפה כי אם יצליחו לגבור על הצהובים, יהפכו לפקטור רציני בליגה. הניצחון והכדורגל המשכנע שהציגו האדומים מהכרמל, גרמו לחגיגה במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, שכללה שירים וחיבוקים בין השחקנים. החגיגות אף לא פסחו על הקפטן אייל טרטצקי, שאתמול כבש את שערו הראשון בליגה בגיל 32 וזכה למחמאות ואיחולים מחבריו לקבוצה.

השמחה הגדולה לא נעלמה גם מעיניו של הבעלים יואב כץ, שאתמול בשיחה מארצות הברית התרגש לא פחות מחניכיו. "מופתע? אני ממש לא מפותע", טען כץ. "כשהצהרתי בתחילת העונה שהיעדים שלנו הם מקומות 3-5, ידעתי שהשחקנים מסוגלים לעשות את זה. בנינו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים ווינרים יחד עם צעירים מכושרים מאוד, וידעתי שעם הכוונה נכונה נוכל להתברג בצמרת. אבל אסור לנו יותר מדי לחגוג, מכיוון שהחוכמה היא לא רק להגיע לשם, אלא לדעת לשמור על המקום הזה. שלומי דורה וכל הצוות המקצועי, ששעושים עבודה נפלאה, יצטרכו להוריד את השחקנים לקרקע. אני כבר מסתכל על סכנין ויודע שצפוי לנו משחק קשה מאוד".

למרות הרצון הגדול להיות בצמרת ולשמר את המקום שם, כץ לא חושב לחזק את הקבוצה בינואר, שחסרה עדיין זר אחד בסגל: "אתמול שיחקנו ללא שני זרים והיינו מצוינים, כך שאני לא רואה סיבה לחזק את הקבוצה. יש לנו סגל מצוין ואני חושב שהוא יכול לעשות את העובדה".

הבעלים יודע גם לשבח את ערן לוי, שעד הגעתו לחיפה לא הצליח להשאיר חותם בשום קבוצה: "קודם כל, אני חייב להגיד על ערן שהוא אדם חכם ומיוחד וספורטאי בלתי רגיל. אני לא יודע למה הוא לא הצליח בקבוצות אחרות, כנראה שלא הבינו עד כמה הוא שחקן טוב ולא נתנו את התנאים להצליח. אצלנו הוא לא סתם פורח, מהשיחה הראשונה שלי איתו הבנתי שיש לו המון פוטנציאל ונתנו לו את הבמה להביא אותו. מבחינתי הוא זה שאמור להנהיג את הקבוצה בשנים הקרובות, ואני גם מאמין שתוך זמן קצר הוא יוזמן לנבחרת. אנחנו הרווחנו את ערן כי ידענו איך לנהוג איפה שהרבה מועדונים טעו".

בתוך כך, חיפה תחזור להתאמן לאחר החג כשהיא יודעת שהציפיות, שעד עכשיו היו מינימליות, רק עלו. בחיפה חוששים כי עדן בן בסט, שלא סיים את המשחק אתמול, לא יהיה כשיר בשבת לסכנין, אבל רק לאחר יום הצום יתברר סופית. האדומים מקווים גם שאושרי רואש, שעלה אתמול לשחק עם זריקה, יחלים עד לחלוטין עד לסוף השבוע. אוהדי הקבוצה, שהגיעו אתמול בהמוניהם לאיצטדיון, צפויים גם להגיע לסכנין בכמות נכבדת. אתמול קראו ראשי האוהדים לקהל לבוא ולדחוף את הקבוצה בדוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully