וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גוטמן לא סתם מאיים

לאחר שהתריע בשבוע שעבר על חוסר רצינות, השעה מאמן הפועל ת"א את עמרי קנדה. מנטשאשווילי עדיין בספק להמבורג

הפועל תל אביב חזרה הבוקר (ראשון) להתאמן לאחר יום מנוחה שקיבלו השחקנים בשבת. עוד לפני שהאימון קרא מאמן הקבוצה אלי גוטמן למגן עמרי קנדה, והשעה אותו בשל חוסר רצינות. קנדה, שפתח בשלושת המשחקים האחרונים וגילה יכולת טובה מול סלטיק והפועל באר שבע, אכזב את הצוות המקצועי במשחק האחרון מול מכבי חיפה (2:1), וצפוי לחזור לספסל ביום חמישי הקרוב מול המבורג.

בהפועל תל אביב לא מתכננים להעניש את המגן לאורך זמן, אך טרם הוחלט מתי הוא יחזור לאימונים. גוטמן מתריע בפני השחקנים כבר מספר שבועות ודורש מהם רצינות באימונים. זו הסיבה לכך שהחליט הבוקר להשעות את המגן, כשבנוסף אליו הושעה גם החלוץ הצעיר רועי גורדנה.

הזר הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי חזר הבוקר להתאמן כרגיל, ובקבוצה מקווים שהוא כבר לא סובל מהמתיחה שהייתה לו בשריר בשבוע שעבר. בהפועל תל אביב עדיין לא אופטימיים לגבי הקשר, מכיוון שהגיע למועדון עם אותה הפציעה שהפריעה לו לפתוח את העונה עם שאר השחקנים. רק כשיגיעו האדומים להמבורג, בשלישי בערב, יידעו בוודאות אם מנטשאשווילי יוכל ליטול חלק במשחק, או ייאלץ להיעדר.

אם יהיה כשיר, צפוי הגיאורגי לפתוח בהרכב יחד עם עוד ארבעה קשרים ועם איתי שכטר לבדו בחוד. כרגע מועדף שכטר על פני סמואל יבואה. הגנאי חזר להתאמן, לאחר שבשבוע שעבר קיבל מנוחה עקב מחלה ורגישות בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully