וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "בלי סבלנות, לא יהיה כאן כלום"

26.9.2009 / 21:20

מאמן הפועל ב"ש התייחס לקללות: "ב-30 שנה אימנו כאן 50 מאמנים ול-49 קראו ללכת הביתה". מסיקה בכה בחדר ההלבשה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל באר שבע הובסה הערב (שבת) 3:0 באורווה על ידי מכבי פתח תקוה וביציע האדום חזרו המראות הכל כך מוכרים. הקהל השתולל ביציעים, קילל את המאמן גיא עזורי, קרא לו להתפטר וצעק לעבר השחקנים: "ביזיון". גם מחוץ לאצטדיון חיכו אוהדים לעזורי וצעקו לעברו: "למה אתה נותן וטו בהרכב לאסולין ומשתף את בלומשטיין כשיש לך את קדוסי על הספסל?"

המאמן אמר לאחר המשחק: "אחרי שמפסידים 3:0 כמאמן אין לך הרבה מה לומר. פתחנו טוב ב-15-20 דקות הראשונות, אבל בסופו של דבר התוצאה קובעת. ספגנו שערים קלים מדי והגענו למצב שאנחנו צריכים לרדוף אחריהם ובפיגור זה סיפור אחר. יש לנו בעיות במשחק ההגנה בגלל שחקנים עם אוריינטציה התקפית. אמרתי לשחקנים להרים את הראש. זה חלק מהכדורגל".

על העובדה שהקהל קרא לו להתפטר אמר עזורי: "אנחנו מכירים את הקהל. ב-30 השנים האחרונות אימנו כאן 50 מאמנים ול-49 קראו ללכת הביתה. רוב הקהל פנטסטי, ואני קורא לו ואומר שהשחקנים צריכים אותו בתקופות הקשות ולא רק אחרי ניצחונות. הדברים בבאר שבע נלקחים מעבר לכל פרופורציות. שוכחים שעלינו וזו קבוצה חדשה. צריך סבלנות. אם לא תהיה סבלנות, יחליפו פה שניים או שלושה מאמנים ולא יהיה כאן כלום".

עוד אחד שסבל מנחת זרועו של הקהל הוא הקשר ארז מסיקה. בכל נגיעה בכדור ספג מסיקה שריקות בוז ובסיום בכה בחדר ההלבשה וחבריו לקבוצה עודדו אותו. מנגד, שחקנים בבאר שבע באו בטענות לקשר יוסי אופיר, שהורחק בצהוב שני בדקה ה-43 לאחר נגיעת יד. בקבוצה טענו כי ההרחקה הייתה שטותית.

אלדרטה איחר ונופה מההרכב

במכבי פתח תקוה חגגו ניצחון ראשון העונה. עוד לפני המשחק, החליט רוני לוי להוציא מההרכב את ריינאלדו אלדרטה הארגנטינאי שאיחר להגיע לאצטדיון. הקשר לא שותף במשחק. במועדון שיבחו את אסי משיח הוותיק, שפתח כמגן ימני וגילה יכולת מצוינת.

רוני לוי אמר בסיום: "היום תרגמנו הזדמנויות לשערים ואני מאוד מרוצה. אמרתי לפני המשחק שאנחנו מתאמנים טוב ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, היום רואים את המיטב מאחד ומחר מאחר. מעבר לרצון להצליח, צריך להיות מקצוענים כדי להגיע רחוק. המשחק הבא נגד מכבי חיפה הוא הכי קשה שיכול להיות ונקווה להוציא תוצאה טובה. לכל משחק יש השלכות לגבי המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully