וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מריאן לריאן

26.9.2009 / 12:47

אחרי החוויה הלא נעימה מול הג'טס ורקס ריאן, יפגשו הפטריוטס את אטלנטה. מינסוטה מול סן פרנסיסקו, אינדיאנפוליס באריזונה

יסלחו לנו שומרי המסורת ואלה שמכבדים את יום הכיפורים, אבל לנו, אלה שלא צמים, החג הזה נפל בדיוק בזמן - ראשון בערב, שבו רואים פוטבול מצאת החמה עד צאת הנשמה ואחר כך ישנים עד כלות הנשימה. לו רק היה לוח השנה העברי מתזמן את כל ערבי החג בימי ראשון בין ספטמבר לפברואר, מצבנו היה טוב יותר, אבל אנחנו לא מתלוננים. וכמובן, לאלה שבוחרים לכבד את החג נאחל צום קל.

אנטואן אודום שחקן סינסינטי בנגאלס. AP
אז איך אתם מעבירים את ראשון בערב?/AP

אחרי שבוע פתיחה של 12 מ-16 בניחושינו, חזרנו למאזן הרגיל - 9 מ-16, ועם 21 מ-32 בסך הכל, המדור עדיין מעל ה-50 אחוז. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

19:00: ניו יורק ג'טס - טנסי

22:15: סינסינטי - פיטסבורג

FOX:

19:00: ניו אינגלנד - אטלנטה

ESPN:

2:20, בין ראשון לשני: אריזונה - אינדיאנפוליס

2:30, בין שני לשלישי: דאלאס - קרוליינה

טוני גונזאלס שחקן אטלנטה פאלקונס חוגג עם ג'ייסון סנלינג. AP
טוני גונזאלס והפאלקונס עורכים ביקור ראשון השנה ב-FOX אצלנו/AP

ריאן חוזר למסצ'וסטס (שעה ראשית: 19:00)

ניו אינגלנד (1:1) - אטלנטה (0:2)

לראשונה העונה נקבל בשידור ישיר את האטרקציה מג'ורג'יה, שיוצאת למשחק חוץ בפוקסבורו, 45 דקות נסיעה בלבד מהמקום שבו בילה מאט ריאן את קריירת המכללות שלו, בבוסטון קולג'. הפטריוטס נראו פגיעים מאוד בשני המשחקים הראשונים של העונה, וטום בריידי יצטרך להוכיח שהוא לא איבד את הדיוק ואת יכולת הקילר שלו. יש סיכוי שהוא יצטרך לעשות את זה עם רנדי מוס מוגבל, כשהתופס בסימן שאלה בגלל פציעה בגבו. גם להגנת ניו אינגלנד צפוי משחק לא פשוט, מול מייקל טרנר על הקרקע ורודי וייט וטוני גונזאלס (פצוע בגבו, צפוי לשחק) באוויר. הרץ המחליף של אטלנטה ג'ריוס נורווד בסימן שאלה למשחק.

התחזית: לפי שני המשחקים הראשונים, לפאלקונס מגיע קרדיט. ניצחון לאטלנטה


בולטימור (0:2) - קליבלנד (2:0)

על הנייר, מדובר במשחק של חתול ועכבר, אבל אסור לשכוח שהגנת הרייבנס עדיין לא נתנה תצוגות משכנעות, ובשני משחקיה ספגה 24 נקודות או יותר. ובכל זאת, קצת קשה להזכיר בשלב זה את ג'ו פלאקו ובריידי קווין באותה נשימה. קווין יהיה חייב להתחמק מהשומרים שלו, אחרת הרייבנס יבצעו בו מעשים שלידם ייראה אלוויס דומרוויל מדנבר (ארבע הפלות בשבוע שעבר) כמו מאמא תרזה. ג'מאל לואיס לא צפוי לפגוש את קבוצתו לשעבר והוא בספק גדול (שריר הירך). אד ריד ואל.ג'יי. סמית' מבולטימור בסימן שאלה.

התחזית: ניצחון לרייבנס


דטרויט (2:0) - וושינגטון (1:1)

באופן לא שגרתי, הרשו לנו לפתוח בהימור. זוכרים את תחזיות ה"גלינג, גלינג, גלינג, ניצחון ראשון לדטרויט" מהשנה שעברה? המירוץ לשבירת המנחוס מתחיל כאן, בעיקר בהתחשב ביכולתם הרעה של הרדסקינס מפתיחת העונה. ג'ים זורן מרגיש היטב את הלחץ, והפסד של אדומי העור לא יקל על חייו, לאחר שהשחקנים ספגו קריאות בוז רמות ב-7:9 על הראמס בלנדובר בשבוע שעבר. זה יהיה עוד יותר קשה אם קלינטון פורטיס (קרסול) לא ישחק. מת'יו סטאפורד יצטרך לשמור על הכדור, מה שלא עשה מול מינסוטה וניו אורלינס. הליינבקר ארני סימס לא ישחק, מגן הפינה פיליפ ביוקנן בסימן שאלה בדטרויט.

התחזית: גלינג, גלינג, גלינג וכו'

בריידי קווין שחקן קליבלנד בראונס. AP
זהירות, אלוויס דומרוויל עוד עלול להתגלות כמאמא תרזה. בריידי קווין/AP

יוסטון (1:1) - ג'קסונוויל (2:0)

אם יש משהו שאפשר להגיד די בוודאות על המשחק הזה, הוא שיהיו בו טאצ'דאונים, והרבה. שתי ההגנות לא הופיעו למחזורים הראשונים של העונה, אבל בעוד ביוסטון לפחות התאפסו על ההתקפה בניצחון בנשוויל, לג'אגוארס אין שום דבר להציג שיחפה על החולשה ההגנתית. ועם זאת, המשחק הזה הוא הכל חוץ מבטוח. התופס אנדריי דייויס ייעדר ביוסטון.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


סט. לואיס (2:0) - גרין ביי (1:1)

הראמס נראים כמו הקבוצה הגרועה ביותר בליגה (וכן - לא שכחנו שיש דטרויט), ומארק בולג'ר נראה כמו שחקן עבר שמוטב שיסופסל מהר. הפאקרס גילו בגרות במחזור הראשון של העונה, אבל אז בעטו בדלי בהפסד הביתי לסינסינטי. סטיבן ג'קסון עשוי לטחון על הקרקע כפי שעשה במרילנד, לא בטוח שזה יספיק מול הארטילריה ההתקפית של האורזים. אלה, מצידם, יתמודדו עם הרבה פציעות, כשהסייפטי אטארי ביגבי, התאקל צ'אד קליפטון והרץ האחורי ברנדון ג'קסון מחוץ לסגל.

התחזית: ניצחון לפאקרס


טמפה ביי (2:0) - ניו יורק ג'איינטס (0:2)

הג'איינטס לא מסוגלים לרוץ, כי דרק וורד, אחת הצלעות במשולש השנים האחרונות, הפר את האיזון ועבר לבאקנירס. אלא שלניו יורק יש התקפה אווירית שהייתה מעולה בשבוע שעבר, עם שני תופסים - מריו מנינגהאם וסטיב סמית' - מעל 100 יארד. לטמפה ביי יש סקנדרי חלש מאוד, ואולי אנחנו עוד נופתע, אבל נראה שהמיס-מאץ' כאן גדול מדי. קווין דוקרי, דומיניק היקסון וג'סטין טאק בסימן שאלה בניו יורק, הסנטר ג'ף פיין והקיצוני הגנתי קייל מור לא ישחקו בטמפה ביי.

התחזית: ניצחון לג'איינטס

ניו יורק ג'טס (0:2) - טנסי (2:0)

שתי הקבוצות כבר פגשו את יוסטון, ושם התגלו ההבדלים הגדולים ביניהן. הסילונים השביתו את מאט שאוב, הטייטאנס לא ידעו מה לעשות מולו, למרות משחק קריירה של כריס ג'ונסון. ג'ונסון יתקשה מול הגנת הברזל של הג'טס, ששיתקה בשבוע שעבר את הפטריוטס וספגה עד כה בסך הכל 16 נקודות. מארק סאנצ'ז פצוע בברכו, אבל אל תצפו שיחמיץ את המשחק במדולנדס. טנסי תחסר את הבועט המרחיק קרייג הנטריך, ואולי גם את הבועט רוב בירונאס. הג'טס יעלו עם קו אחורי מוגבל, בלי מגני הפינה ליטו שפארד ודונלד סטריקלנד.

התחזית: לג'טס מגיע קרדיט, אבל הריח הוא ריח של הפתעה. ניצחון לטייטאנס


פילדלפיה (1:1) - קנזס סיטי (2:0)

דונובן מקנאב לא התאמן השבוע, ונראה כי קווין קולב ימשיך לפתוח באיגלס, למרות חזרתו של מייקל ויק לפעילות. עם זאת, האיגלס ביצעו הרבה מהלכי ויילדקאט בשבוע שעבר מול ניו אורלינס, ויש לצפות שויק ישולב במשחק. גם בריאן ווסטברוק, הסייפטי קווינטין דמפס והתופס דשון ג'קסון לא בטוחים בכלל להתמודדות, מה שעלול להקשות על העיטמים, להם לא פחות מ-12 שחקנים ברשימת הפצועים. מאט קאסל ינסה להנהיג את הצ'יפס לניצחון ראשון דווקא ב"לינקולן פייננשל", אבל לא יהיה לו קל בלי התופס העיקרי שלו, דווין בואו, שעלול להיעדר.

התחזית: עם או בלי פציעות, קנזס סיטי חלשה מדי. ניצחון לאיגלס


מינסוטה (0:2) - סן פרנסיסקו (0:2)

חובבי הפוטבול רק יכולים להצטער שלא ישדרו להם את המשחק הזה. הווייקינגס מגיעים לאחר שני ניצחונות על נמושות, הניינרס קצרו ניצחונות על יריבות מהבית, ובכל מקרה, נראה שיש רוח של שינוי במפרץ. מבחן גדול למאמן מייק סינגלטרי, שינסה להביא את ההתלהבות ל"מטרודום". פרנק גור לא צפוי לחגוג על הוויקינגים כמו שעשה מול סיאטל, אבל יקבל את הכדור הרבה פעמים לידיים. ברט פארב יצטרך להפעיל את הזרוע מול הגנת ריצה טובה למדי, שתנסה לעצור את אדריאן פיטרסון. סביר שיקבל שוב את התופס הרוקי פרסי הארווין, שרשם טאצ'דאון בכל אחד משני המשחקים הראשונים ולא התאמן בסוף השבוע בגלל מחלה.

התחזית: 0:3 לניינרס? יאללה, הלכנו על זה

פרנק גור שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
בול קונטרול, זה שם המשחק. גור/AP

בבפאלו מצפים לקרב יריות (שעה ראשית: 22:05-22:15)

בפאלו (1:1) - ניו אורלינס (0:2)

אי-זה משחק זה עומד להיות. חובבי ההתקפות הולכים לראות כאן לא מעט נקודות על הלוח, כשדרו בריס צפוי להביא את המנה הרגילה שלו, ומולו ינסו פרד ג'קסון המצוין, טרל אואנס וטרנט אדוארדס להוכיח שמה שהסיינטס עושים, הם עושים טוב יותר. הסיינטס, למקרה שלא ידעתם, הם הקבוצה הראשונה מאז 1968 שסופגת 45 נקודות או יותר בשני המשחקים הראשונים ועדיין מנצחת בשניהם. בכל מקרה, לבריס יהיו פחות נשקים הפעם, בלי הרץ האחורי מייק בל והתופס לאנס מור. פול פוסלוז'ני ימשיך להיעדר בבפאלו, וכמוהו גם התאקל בראד באטלר.

התחזית: הסיינטס שוב יספגו שוב הרבה, והפעם לא יימלטו מזה. ניצחון לבילס


סיאטל (1:1) - שיקגו (1:1)

הרגל של רובי גולד מנעה מבוכה מהברס, שניצחו את פיטסבורג וגילו הרבה הקרבה בשבוע שעבר. הסיהוקס נחלו הפסד בסן פרנסיסקו, ושילמו אתו קנס - פציעה של מאט האסלבק בצלעות והיעדרות אפשרית מהמפגש. אם לא ישחק, סנקה וואלאס יחליפו. מאט פורטה יהיה חייב לצאת מהפאנק שאליו נכנס, כשהוא עם 84 יארד בלבד בשני משחקים בשיקגו. הטייט אנד דזמונד קלארק ייעדר בשיקגו.

התחזית: ניצחון לסיהוקס


סינסינטי (1:1) - פיטסבורג (1:1)

האלופה לא ממש הרשימה בשני המשחקים הראשונים, ששניהם הוכרעו על שער שדה, אחד לטובתה והשני לרעתה. בן רות'לסברגר לא יוכל להרשות לעצמו להחזיק בכדור כל כך הרבה זמן, כפי שגילה ארון רוג'רס בשבוע שעבר. מצד שני, הבנגאלס יהיו חייבים להוכיח שהניצחון בגרין ביי ייצר עבורם מומנטום ולא היה יד המקרה. הסטילרס צריכים למצוא משחק ריצה, וגם לעצור את סדריק בנסון, שעושה בינתיים רושם טוב. טרוי פולמאלו ימשיך להיעדר בפיטסבורג.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג, בכל זאת


אוקלנד (1:1) - דנבר (0:2)

בואו נגיד ככה: זו אחת היריבויות הגדולות ב-NFL, אבל מומלץ להתקרב למשחק הזה תחת שני תנאים: אחד - אתם אוהדים את אחת הקבוצות. השני - יש לכם שחקנים בקבוצת הפנטזי שלכם. כל סיבה אחרת מחייבת בירור עם טופס 630 וכומתה על הראש. סקור גבוה לא יהיה שם, וצפו לחמש חטיפות או יותר בסך הכל. הרץ האחורי נושון מורנו והתופס ברנדון סטוקלי בסימן שאלה בדנבר, הגארד רוברט גאלרי בחוץ באוקלנד.

התחזית: ניצחון לדנבר

ג'מארקוס ראסל שחקן אוקלנד ריידרס. Marcio Sanchez, AP
אל תצפו לגדולות ונצורות מג'מארקוס ראסל והריידרס/AP, Marcio Sanchez

סן דייגו (1:1) - מיאמי (2:0)

הדולפינס הדגימו בשבוע שעבר איך להחזיק בכדור 45 דקות ולהפסיד, והשבוע עלולים בהחלט ליפול לבור של 3:0, שיקשה עליהם מאוד במירוץ לפלייאוף. הצ'ארג'רס, מצידם, ממש לא הרשימו בהפסד לבולטימור ובניצחון באוקלנד, ונראים כרגע מאוד פגיעים. לדניאן טומלינסון שוב לא ישחק, ולמרות שדארן ספרולס נראה טוב בהיעדרו, יש סיכוי שאם LDT היה משחק מול הרייבנס, חזיזי הברק היו כעת על מאזן 0:2. ג'ואי פורטר בסימן שאלה בדולפינס.

התחזית: סן דייגו


אריזונה (1:1) - אינדיאנפוליס (0:2) - 2:20, בין ראשון לשני

המשחק שיקנח את ערב יום כיפור יפגיש שניים מהקוורטרבקים הטובים בליגה - קורט וורנר, שחזר למיטבו בג'קסונוויל, ופייטון מאנינג, רשם 303 יארדים ב-15 דקות של החזקת כדור בלבד במיאמי. לקרדינלס אין הגנת ריצה, לקולטס אין התקפת ריצה, מה שמבטיח לנו מטווח אווירי, בעיקר כשכל ההגנה של אינדי פצועה. בוב סנדרס לא ישחק, דווייט פריני, קלווין היידן וגארי בראקט בסימן שאלה.

התחזית: אינדיאנפוליס


דאלאס (1:1) - קרוליינה (2:0) - 2:30, בין שני לשלישי

זה יהיה "דרבי המבוקרים" - ג'ייק דלהום מול טוני רומו. שני הקוורטרבקים עמדו תחת אש בשבועיים הראשונים של העונה, ויצטרכו לקחת אחריות כדי לחזור לתלם. רומו היה טוב בטמפה ביי, אבל המשחק מול הג'איינטס, שכלל שלושה איבודים אוויריים, עורר שוב ספקות לגביו. ג'ון פוקס והפנת'רס יודעים שהפסד נוסף, יחד עם ניצחונות של ניו אורלינס או אטלנטה או שתיהן, ישלח אותם לחשב את בחירות הדראפט של 2010, וזו לא מחשבה מרנינה במיוחד.

התחזית: ניצחון לדאלאס

קורט וורנר שחקן אריזונה קרדינלס. AP
כדאי להישאר, יהיה דיסקו. וורנר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully