וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-מ.ס אשדוד: עוד עולה בדרך למטה?

דור בלך

21.9.2009 / 13:41

האשדודים גברו על שתי עולות חדשות ברצף ומתכוונים להשיג ניצחון שלישי. ברעננה מחפשים ניצחון ראשון (שבת, 19:00)

לאחר שהשיגה נקודה ראשונה במחזור הקודם בנתניה (1:1) תנסה מחר (שבת, 19:00) הפועל רעננה לסמן וי נוסף עם ניצחון ראשון בליגה הבכירה, כשתארח את מ.ס אשדוד בכפר סבא. ברעננה מרוצים מאוד מיכולתה של הקבוצה על המגרש, גם בהפסדים להפעל באר שבע ומכבי חיפה בשני מחזורי הפתיחה וגם בתיקו מול נתניה, ויודעים לציין שאלמלא חוסר הניסיון, חוסר המזל וטעויות שיפוט היו כבר היום לפחות עם ניצחון אחד בליגה. הפעם, מקווים במועדון שהיכולת הטובה תבוא לידי ביטוי גם בתוצאה.

לאחר שפגעו מספר פעמים בקורות השער ורשמו עוד מספר החמצות מסמרות שיער בליגה, באמצע השבוע הצליחו סוף סוף שחקני רעננה לכבוש במספרים גבוהים כשהביסו את הפועל חיפה 1:3 בגביע הטוטו. אלי כהן ביקש משחקניו להימנע משאננות ומטעויות בלתי מחויבות. החלוץ דודו ביטון סובל ממתיחה בשריר וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של כהן. לעומתו, אבי סופר החלים לחלוטין וצפוי לפתוח בהרכב. שניר שוקר, שהחלים אף הוא מפציעה, אמור לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, חיים פונטרומולי, איתי טואף, אבי סופר, עומרי עטיה, לירה, איתי אלקסלסי, סטיבן כהן, ארמנדו לסקאנו, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס

אשדוד רוצה להמשיך ברצף הניצחונות

מ.ס אשדוד מגיעה למשחק אחרי שני נצחונות רצופים של 0:1 בשני משחקי הליגה האחרונים נגד הפועל חיפה והפועל עכו, והמשימה כעת היא להשלים נצחון שלישי רצוף נגד עולה חדשה נוספת, הפעם זו מרעננה. המאמן יוסי מזרחי נתן מנוחה השבוע בגביע הטוטו לשחקנים רבים, ומחר יעמוד לרשותו ההרכב החזק ביותר. גם עידן וייצמן שהבריא משפעת החזירים ערך השבוע אימונים מלאים ועשוי להיכלל בסגל. מזרחי לא צפוי לערוך שינויים בהגנה כאשר אורי אוזן יתופקד כמגן ימני וישראל ראש יתופקד לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. הקמרוני סטפן קינגאווה יפתח בקישור האחורי ליד משה אוחיון כאשר שי רביבו וברק בדש ישלימו את חוליית הקישור.

המגן אורי אוזן אמר לקראת המשחק: "השגנו את המטרה בגביע הטוטו כשעלינו שלב. הליגה זה מה שחשוב ויש לנו משחק מאוד קשה. רעננה היתה יותר טובה מנתניה בקופסא, קבוצה שנתנה הופעה טובה בנתניה, אנחנו חייבים לקחת ברצינות".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש. רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, שי רביבו, ברק בדש, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully