וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ב"ש: ברצלונה כמקור השראה?

21.9.2009 / 15:15

רוני לוי הקרין קלטות לשחקניו כדי להדגים עמידה טקטית לקראת המשחק (ש', 19:00). מגמאדוב ואוהד כהן יפתחו. שן ייעדר

מכבי פתח תקוה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק השני השבוע מול הפועל באר שבע (שבת, 19:00), כשהמאמן רוני לוי ינסה להשיג את הניצחון הראשון שלו העונה בליגה. במהלך האסיפה הטקטית הקרין לוי קלטות של אינטר וברצלונה על מנת להדגים לחנכיו עמידה טקטית נכונה, כפי שהוא דורש באימונים. אגב, לאחר האסיפה התלוננו מספר שחקנים כי איכות התמונה הקשתה עליהם להבחין במהלכים. מי שנטל את זכות הדיבור היה דווקא היו"ר משה זוארץ שאמר לשחקניו: "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח. אתם צריכים להחזיר ניצחונות". לוי הוסיף: "יש להם התקפה מסוכנת, תהיו מרוכזים".

בקבוצה הבהירו אתמול כי השוער אוהד כהן לא הגיע לאימון בגלל מחלה, אך הוא אמור לפתוח בין הקורות במשחק. הבלם מורד מגמאדוב, שכבש שער עצמי השבוע, אמור לפתוח במרכז ההגנה. קובי גנון יפתח באגף השמאלי ואסי משיח כמגן ימני. אבי יחיאל יפתח כבלם שני וניצן דמארי ימתין על הספסל. בקישור אמורים לפתוח המקדוני ונצ'ו טריאנוב והקשר הארנגטינאי רינאלדו אלדרטה, שבינתיים עדיין לא מביא את היכולות שלו לידי ביטוי.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מורד מגאדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, רינאלדו אלדרטה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; טומיסלאב בוסיץ'.

שן ייעדר, עזורי יפתח עם שני חלוצים

בהפועל באר שבע, המאמן גיא עזורי לא מתכנן שינויים מהותיים בהרכב למרות ההפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם. הקשר אייל שן לא יפתח משום שהוא סובל מפציעה ונראה כי המאמן יעלה עם שני חלוצים, שאחד מהם יהיה ליאור אסולין. אוהד קדוסי וגיל בלומשטיין ישחקו מול קבוצתם לשעבר, אבל נראה שקדוסי יפתח. חנן פדידה אמור לפתוח על הספסל.

בבאר שבע לחוצים מאוד מההפסד האחרון להפועל תל אביב ושחקן בקבוצה אמר: "אפשר להרגיש את המתח, אבל זה טבעי כי מדובר בבאר שבע. אצלנו מקבלים ניצחון, אבל הפסד הופך לאסון. צריך להתרגל ללחץ הזה בבאר שבע".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו, ארז מסיקה; אוהד קדוסי (גיל בלומשטיין), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully