וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-אחי נצרת: מי כאן המארחת?

שתי העולות החדשות יתמודדו בדרבי צפוני בנצרת עילית, כאשר אחי תנסה להשיג לפחות נקודת ליגה ראשונה (שבת, 19:00)

הפועל עכו סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת משחק התחתית מחר מול אחי נצרת (שבת, 19:00). עכו, שחייבת ניצחון כדי להיחלץ מהתחתית, יכולה להיות מעודדת מהתוצאות שלה מול נצרת בגביע הטוטו בשני המשחקים שהתקיימו לאחרונה, בהם השיגה ניצחון ותיקו. למרות זאת, בעכו יודעים שמכיוון שהמשחק ייערך באיצטדיון הביתי שלהם בנצרת עילית, הרוב המכריע ביציעים יהיה לטובת אחי.

המאמן ירון הוכנבוים מיעט לדבר הבוקר באסיפת הקבוצה אבל גם הוא נתן את התחושה שרק ניצחון חשוב: "צריך לעשות הכל למען הניצחון וכל אחד חייב להביא את היכולת שלו למקסימום על המגרש". המאמן לא הראה לשחקניו וידאו ואף לא תירגל הבוקר את ההרכב למחר. על פי האימון הטקטי אתמול, הוכנבוים מתכנן מספר שינויים בהרכב לזה שפתח במשחק הקודם מול מ.ס אשדוד. בהגנה ליאור ראובן יערוך הופעה ראשונה בליגת העל במדי עכו בתור המגן הימני. בצד שמאל של הגנה יעלה עמנואל אמנגואה והשניים יתפסו את מקומם של איציק כהן וג'וני טננבאום. בקישור יחזרו ליעד אלמליח ואדק מ'בה על חשבונם של איסמעיל עבדול ראזאק ואמנגואה שכאמור ישמש כמגן השמאלי. בהתקפת עכו יעלה רועי דיין במקומו של עומאר עבדול עזיז.

ליעד אלמליח אמר היום לאחר האימון: "זו פעם שניה השבוע שאנחנו מתמודדים נגדם, כך שלא יהיו יותר מידי סודות במגרש מכיוון שכל קבוצה עלתה עם ההרכב החזק שלה. ירון הכין אותנו טוב למשחק ולמצבים בהם אחי יכולה לכבוש, ואנחנו מגיעים מוכנים. נכון שזה עדיין מוקדם בליגה אבל לשתי הקבוצות יש מטרות להישאר בליגת העל, וזה משחק על שש נקודות כמו כל משחק שיהיה לנו מול קבוצות שהן ברמה שלנו . אנחנו כבר רגילים שרוב הקבוצות באות עם יותר קהל לנצרת, כך שהעובדה שזה כמו משחק בית לנצרת לא מעניינת אותנו. אנחנו באים לנצח את המשחק".

הרכב משוער: דודו גורש, עמנואל אמנגואה, גבע ברקאי, רון בן נחום, ליאור ראובן, בן בינימין, אדק מ'בה, ליעד אלמליח, שחק סימן טוב, רועי דיין, ארדיאן נוהיו.

אחי עדיין לא פתרה את הבעיות בהגנה

עדיין ללא נקודה בליגת העל, תנסה מכבי אחי נצרת לנצח מחר במשחק החוץ בנצרת עילית את הפועל עכו ולהיחלץ מהמקום האחרון בטבלה. קבוצתו של אלי מחפוד אמנם התחזקה בבלם אריק אקוטו הטוגולזי, אלא שטופס השחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן וזה ייאלץ לצפות במשחק מהיציע. הקשר וואהב ברכאת, ששיחק במחזורים האחרונים כבלם עקב פציעותהים של יקיר שינה ואנדרסון ווסט, שוב יעמוד לרשות המאמן בעמדה האחורית, כשלצידו יפתח בלם הפועל פתח תקוה בעונה שעברה מרק גורמן, שיערוך בכורה.

מי שכן יחזק את מחפוד הוא עוד אקס הפועל פתח תקוה, החלוץ שלומי אדרי, שחתם בקבוצה ועבר בבקרה. החלוץ לא צפוי לפתוח מחר, אך אמור להשתלב מהספסל במשחק מול קבוצתו מהעונה שעברה. הקשר שלומי חנוכה ישוב להרכב. בנצרת מקווים להצליח לנצח את עכו, לאחר תיקו 1:1 באמצע השבוע והפסד 3:1 בצמד משחקי הגביע הטוטו. בעונה שעברה בליגה הלאומית, ניצחה עכו פעמיים במגרשה בעוד נצרת ניצחה במשחק בעילוט.

הרכב משוער: רוסלן ניגמטולין, איסמעיל עמאר, מרק גורמן, וואהב ברכאת, מאג'ד יונס, אדהם האדיה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה, איב ג'ידה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully