וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א דורשת קצת התחשבות

זעם בקבוצה על שיבוץ המשחק נגד נתניה יומיים אחרי החזרה מהמבורג: "יש תחושה שההתאחדות פועלת נגדנו"

"יש תחושה שההתאחדות פועלת נגדנו", כך אמר היום (שישי) גורם בהפועל תל אביב, לאחר שיבוץ משחק הליגה נגד מכבי נתניה ליום ראשון בעוד כשבוע וחצי, פחות מ-48 שעות לאחר שהאדומים ינחתו בארץ אחרי משחקם בהמבורג במסגרת הליגה האירופית. האדומים ממשיכים בכעסם על התאחדות לכדורגל לאור שיבוץ לא הגיוני של משחקיהם. הסיבה הפעם היא שהמשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע הוא זה שאמור לשוחק ביום שני. "אנחנו לא מבקשים הנחות, אבל זה מצחיק כי כל הזמן אומרים שהקבוצות שלנו לא מצליחות באירופה ושכבר יש כאלה, אז אין טיפה של התחשבות".

בהפועל תל אביב מקווים כי הזמן הקצר שיש להם להתכונן למשחק, לא יפגע ביכולת הקבוצה. אם זה לא מספיק בקבוצה זעמו אתמול על העובדה שהדיון בעבירת המשמעת של גוטמן ושל הבעלים מוני הראל נקבע ליום רביעי הקרוב בשעה שאלה ישהו עם הקבוצה בגרמניה, אך לאחר שגילו בהתאחדות שהשניים לא ינכחו בדיון, נדחה מועדו.

בתוך כך, הפועל ערכה אימון נוסף היום לקראת המבורג. בקבוצה ינסו להכשיר את הקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי למשחק. אתמול, לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי, התלונן הקשר על כאבים בשרירים ובקבוצה קיים עדיין חשש שפציעתו של השחקן, אותה סחב עוד ממחנה האימונים, הוחמרה. בכל מקרה, החלטה לגביו אם ישותף או לא, תהיה רק כשהאדומים ינחתו בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully