וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בורדו: "אנחנו חייבים ניצחון כפול על מכבי חיפה"

25.9.2009 / 12:02

ז'אן לואי טריו סימן את המפגש עם הירוקים כקריטי לסיכויי קבוצתו לעבור שלב ב'צמפיונס. לוי תרגל את ארבייטמן בחוד

מכבי חיפה ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת מפגש ליגת האלופות ביום רביעי עם בורדו. עוד לפני האימון שוחח המאמן אלישע לוי עם השחקנים, ואמר להם: "אנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק הזה. אני יכול להגיד לכם רק דבר אחד שמעודד אותי והוא שהתקדמנו מאוד בהנעת הכדור". המאמן אלישע לוי ערך משחקון פנימי בין ההרכב הראשון לשני. בקישור ובהתקפה לוי תרגל בהרכב הראשון חמישה שחקנים בלבד: גוסטבו בוקולי וג'ון קולמה בקישור האחורי, ליאור רפאלוב ויניב קטן כקשרים התקפיים ושלומי ארבייטמן כחלוץ בודד. נראה שבמצב הנוכחי אייל גולסה הוא השחקן שחסר במערך, אלרח שתורגל בהרכב השני עם בירם כיאל ומוחמד גדיר.

יחד עם זאת בחיפה ציינו לאחר האימון כי מדובר בתרגול ראשני בלבד ולא נראה שזה היה ההרכב שיפתח נגד בורדו, שכן ברור כי ישנה התלבטות בין הרכבת בירם כיאל או בוקולי בקישור ובין שלומי ארבייטמן או ולדימיר דבאלישווילי בהתקפה. בהגנה לא נרשמו חידושים, וכפי הנראה החוליה האחורית שתורגלה, המגינים אייל משומר ופיטר מסיללה והבלמים דקל קינן וטשיירה, יהיו אלה שיפתחו בצרפת. משמעות הדבר היא שהבלם שי מימון יפתח על הספסל.

ז'אן לואי טריו נזהר מחיפה

ב-30 בספטמבר תתארח מכבי חיפה בבורדו במסגרת המחזור השני בבית א' של ליגת האלופות, ונשיא המועדון הצרפתי ז'אן לואי טריו, לא מקל ראש ביריבה. טריו גאה מאוד בתיקו 1:1 עמו יצאה קבוצתו מטורינו, לאחר המפגש עם יובנטוס, ובראיון לאתר "סוד-אווסט" אמר כי הוא מאוד מרוצה ממצב קבוצתו. "שני שמח על התוצאה מול יובנטוס, אבל אני אהיה ממש גאה אם נצליח לנצח את יובנטוס או באיירן. אני מסתכל על הבית שלנו, והוא מפתיע אותי בכל יום שעובר".

טריו התייחס לעימות עם מכבי חיפה, וסימן אותו כמפתח להצלחת בורדו. "אנחנו חייבים להיזהר מחיפה כי אנחנו לא מכירים אותה. אם לא ננצח פעמיים את חיפה, אנחנו עלולים לא לעלות שלב כי כשקבוצה גומרת את הבית עם 0 נקודות, גם 10 נקודות יכולות שלא להספיק לשאר הקבוצות. זה בית חזק שבו הקבוצות מפגינות ביטחון עצמי והתקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully