וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 86:89 את נאנסי במשחק אימון

איתן נוח

24.9.2009 / 22:53

צ’אק איידסון הוביל את מכבי תל אביב לניצחון 86:89 על נאנסי בפתיחת מסע משחקי ההכנה האירופי של הצהובים

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את נאנסי הצרפתית 86:89 במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת העונה החדשה מחוץ לגבולות ישראל, בטורניר פרו סטארס.

הקבוצה המתחדשת של פיני גרשון, שטיילה במשחקי האימון המוקדמים שלה בארץ, למדה את הלקח ממסע משחקי האימון הכושל שלה אשתקד מול הקבוצות הטובות באירופה שגרם למשבר עוד לפני תחילת העונה, וסידרה לעצמה פתיחה חלקה מול הקבוצה הצרפתית הבינונית במשחק שנערך באולם בנאנט לעיניי 3,000 צופים. מחר יתארחו הצהובים אצל שולה (19:55, 5+ לייב).

החמישייה שהעלה גרשון כללה את אנדרו וישנייבסקי, אלן אנדרסון, צ'אק איידסון, דיאור פישר וסטפן לאזמה. פתיחת המשחק הייתה שקולה, כשאלן אנדרסון משמש כנשק ההתקפי העיקרי של האלופה הישראלית, שלא הצליחה לברוח והוליכה 25:29 בסיום הרבע הראשון. בהמשך השתלט צ'אק איידסון על תפקיד הסקורר ועם שתי שלשות רצופות דאג להעלות את קבוצתו החדשה ליתרון דו ספרתי, לפני שבעיית עבירות של פישר, לאזמה ואנדרסון קיצרה את הרוטציה של גרשון וחזרה מסוימת של נאנסי קבעה 42:49 למכבי תל אביב במחצית.

למחצית השנייה עלה מצ'איי לאמפה, בהופעת הבכורה שלו בצהוב, בחמישייה על חשבונו של פישר. הצרפתים העיקשים נשארו בתמונה במשך דקות ארוכות, לפני שהיד של איידסון התחממה מחדש ועד סיום הרבע היתרון צמח ל-62:72 למכבי תל אביב. יכולת טובה של פישר ולאזמה עזרה לצהובים לברוח ל-62:78, וגרשון העניק מנוחה לשחקניו המובילים, מה שאיפשר לנאנסי לקזז עד 85:80, ורק מהלך של סל ועבירה של גיא פניני החזיר את המומנטום למכבי תל אביב ששמרה על היתרון וניצחה בסיום 86:89.

למכבי תל אביב קלעו: צ'אק איידסון 21 נקודות, דיאור פישר 16, סטפן לאזמה 13 (8 ריבאונדים), גיא פניני 9, אלן אנדרסון 8, רביב לימונד 6, אנדרו וישנייבסקי ודורון פרקינס 5 כל אחד, מצ'איי לאמפה 4, יניב גרין 2, גל מקל שיחק ולא קלע.

עוזר המאמן שרון דרוקר אמר בסיום: "זה היה משחק אימון ראשון, בסך הכל אנחנו מרוצים, המשחק נתן לנו אינדיקציה כדי לחבר את השחקנים. סך הכל אנחנו בונים את היסודות, ואנחנו רוצים את השחקנים בריאים. הובלו כבר 16 הפרש, התוצאה בסיום די מרמה, בסוף שיחקנו לא כפי שרצינו, הורדנו הילוך באופן טבעי, היה חשוב לתת דקות לכולם. הפעם אלו היו איידסון ולאזמה וכל פעם זה יכול להיות מישהו אחר. בסך הכל אנחנו בתחילת סידרה קשה של משחקים, אנחנו מרוצים וממשיכים לעבוד קדימה".

* במשחק נוסף שנערך בטורניר פרו סטארס הערב גברה וילרבאן על קאחה ויטוריה 66:71, ליאור אליהו, שקלע אמש 19 נקודות בניצחון על לה מאן, הסתפק הפעם ב-10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully